Har jeg købt alt nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.914 visninger
63 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Liljesilas

Hejsa piger - hjælp mig lige

Nu er jeg ved at være klar til Silas ankomst. Jeg har nemlig været ude og købe pusleprodukter/badeprodukter, men jeg har bare lige brug for jeres hjælp, og vil derfor gerne høre om der er noget jeg mangler.

Jeg har købt:

Baby olie

Baby shampoo

Baby "bad" sæbe

Baby pudder

Zinksalve

Lotion

Vatpads

Skumklude/engangsklude

Tettekam

Badetermometer og alm. termometer

Badekar

Hoved/hale fad

Neglefil - saks - negleklipper

Bleer, stof bleer og en and til badekar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Honningblomst

De første seks ting på din liste har jeg ikke brugt til mine små nye mennesker...heller ikke hovedhale fad eller øredimser... og heller ikke termometer til badekarret...

Jeg har haft bleer, stofbleer, min albue til om vandet var ok, og så ellers bare vasket i rent vand. Og så tørre den bette i folderne med en stofble,.....

Så spørger du mig har du købt langt mere end nødvendigt...

Anmeld

24. april 2010

Vidunderligeunger

hold da op så langt er jeg SLET ikke endnu hehe, må jeg spørge hvorfor du har købt det allerede?? - ment i en god tone!

knus Mitzie 34+5

Anmeld

24. april 2010

Liljesilas

BlyViol skriver:

hold da op så langt er jeg SLET ikke endnu hehe, må jeg spørge hvorfor du har købt det allerede?? - ment i en god tone!

knus Mitzie 34+5

Det har jeg, fordi jeg elsker at være i god tid

Anmeld

24. april 2010

Vidunderligeunger

mayapigen skriver:

Det har jeg, fordi jeg elsker at være i god tid

hehe, jeg tror jeg ville blive utålmodig af at have alt det stående så lang tid før  

Hylderne til vores babyting er ikke engang sat op endnu og jeg fik af vide sidst at jeg nok ville føde i uge 37... måske jeg skulle lette numsen

Anmeld

24. april 2010

MariaJ

BlyViol skriver:

hehe, jeg tror jeg ville blive utålmodig af at have alt det stående så lang tid før  

Hylderne til vores babyting er ikke engang sat op endnu og jeg fik af vide sidst at jeg nok ville føde i uge 37... måske jeg skulle lette numsen

Vores hylder er altså heller ikke sat op endnu, og jeg håber sandelig ikke der går så lang tid før baby kommer til verden .

Anmeld

24. april 2010

Liljesilas

BlyViol skriver:

Som min jordmoder sagde "køb tingene når du er parat." Jeg tror at man skal være parat til at købe alt fra seng, barnevogn til pusleprodukter. Jeg fik afvide det var godt at have alt klar inden babyens ankomst, da man aldrig ved hvor "nemme" de er.. Men nu har jeg ihvertfald alt klar, og det meste kan du jo købe i dit supermarked

Anmeld

24. april 2010

Vidunderligeunger

MariaJ skriver:

Vores hylder er altså heller ikke sat op endnu, og jeg håber sandelig ikke der går så lang tid før baby kommer til verden .

hehe - er jeg glad for.. troede liiige jeg var helt fra forstanden. Måske det først går op for mig, at jeg skal være mor den dag hun er kommer til verden

Anmeld

24. april 2010

Ni-ko-li-ne

Hejsa piger - hjælp mig lige

Nu er jeg ved at være klar til Silas ankomst. Jeg har nemlig været ude og købe pusleprodukter/badeprodukter, men jeg har bare lige brug for jeres hjælp, og vil derfor gerne høre om der er noget jeg mangler.

Jeg har købt:

Baby olie

Baby shampoo

Baby "bad" sæbe

Baby pudder

Zinksalve

Lotion

Vatpads

Skumklude/engangsklude

Tettekam

Badetermometer og alm. termometer

Badekar

Hoved/hale fad

Neglefil - saks - negleklipper

Bleer, stof bleer og en and til badekar

du er i alt fald forberedt på det hele...

jeg ville ikke vaske den lille i andet end vand med mindre det bliver nødvendigt grundet gylp eller andet...:0) og jeg har aldrig renset ører med vatpinde... til gengæld har de været gode til at fange en bussemand af og til...

een ting jeg dog ville mangle, er et stativ til badekarret.... hold op, det har vi været glade for! :0) men nu har jeg også dårlig ryg jo

Anmeld

24. april 2010

Vidunderligeunger

mayapigen skriver:

Som min jordmoder sagde "køb tingene når du er parat." Jeg tror at man skal være parat til at købe alt fra seng, barnevogn til pusleprodukter. Jeg fik afvide det var godt at have alt klar inden babyens ankomst, da man aldrig ved hvor "nemme" de er.. Men nu har jeg ihvertfald alt klar, og det meste kan du jo købe i dit supermarked

ja det skal man nok også  

i vores tilfælde var jeg MEGET interesseret i at få alt købt eller bestilt i starten, barnevognen blev bestilt i uge 20, og købte alt mulig i starten Det er lige så stille ebbet ud den sidste stykke tid, tænk at man kan blive mættet af at shoppe... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.