Har jeg købt alt nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Liljesilas

Anne85 skriver:

Det ser vist ud til at du har det hele  Og det er jo bare dejligt at du er i god tid... vi er alle forskellige og jeg er også typen der har brug for at der er styr på ALT inden babys ankomst... andre anskaffer sig først tingene efter baby er kommet

Jeg har aldrig brugt badetermometer og hoved- hale fad... brugte heller ikke diverse sæber da han var helt lille... men jeg købte alt ligesom du  Jeg er nok også typen der hellere køber for meget end for lidt...

Noget jeg lige kom til at tænke på jeg måske også ville købe er de der engangsklude der er af samme materiale som en vatrondel, bare lidt større... kan ik lige huske hvad de hedder men de er geniale til små baby numser... dejlig bløde

Og så tror jeg jeg ville købe en tube inotyol salve... til meget røde numser... vidundermiddel

Er det ikke dem der hedder vatpas? Ihvertfald er det købt De ser faktisk noget rarer ud end engangskludene. Men det salve du nævner, kunne også være en god ide at købe - tak

Ja tak heller for meget end for lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Maise

Jeg har også håndsprit, skraldeposer til lortebleer, og vaseline til røvtermometer.

Anmeld

24. april 2010

Liljesilas

Anette-Johansen skriver:

Først jeg ELSKER også at være i god tid, så kan altså godt forstå du har købt alt det der allerede

Og ja jeg ved altså ikke om du har det hele, men kan se du har mere end jeg har købt, så låner lige et kopi af din huskeseddel der, og så går jeg på shopping på mandag

Kæmpe  fra Anette

Så findes der altså flere af min type haha. Vi tog alle Neutrals produkter (fra baby afdelingen) ned fra hylden i brugsen - og så kunne vi jo ikke mangle noget der og så havde jeg ellers fået en liste af en anden her inde, for noget tid siden, og hun havde ihvertfald også købt alt dette 

Anmeld

24. april 2010

Liljesilas

Maise skriver:

Jeg har også håndsprit, skraldeposer til lortebleer, og vaseline til røvtermometer.

Nååå ja vaseline er en nødvendighed Håndsprit er det til når i er ude med babyen, og der skal skiftes ble eller noget?

Anmeld

24. april 2010

Anne85

Maise skriver:

Øj ja... alt det skal jeg også ha

God tråd Maya... selvom man er 2. gangsfødende glemmer man (eller ihvertfald mig) squ hurtigt hvad det egentlig er man skal bruge til sårn en baby

Anmeld

24. april 2010

Anne85

mayapigen skriver:

Nååå ja vaseline er en nødvendighed Håndsprit er det til når i er ude med babyen, og der skal skiftes ble eller noget?

jeg havde fx håndsprit til puslebordet ovenpå (vi bor i to etager og om natten blev der skiftet ble ovenpå hvor jeg ikke har håndvask)... når der ikke er synligt snavn på hænderne er håndsprit genialt  Og så er jeg jo en sart sygeplejerske så jeg har håndsprit med mig over ALT og tror da vist jeg dengang tvang nogle gæster til at spritte af inden de rørte ved baby  Meeen...

Anmeld

24. april 2010

Anne85

mayapigen skriver:

Er det ikke dem der hedder vatpas? Ihvertfald er det købt De ser faktisk noget rarer ud end engangskludene. Men det salve du nævner, kunne også være en god ide at købe - tak

Ja tak heller for meget end for lidt

Det kan godt tænkes at de hedder sårn  Alternativt kan man bruge de der vatrondeller der er dobbelt størrelse... dem har de ihvertfald i bilka

Anmeld

24. april 2010

Liljesilas

Anne85 skriver:

jeg havde fx håndsprit til puslebordet ovenpå (vi bor i to etager og om natten blev der skiftet ble ovenpå hvor jeg ikke har håndvask)... når der ikke er synligt snavn på hænderne er håndsprit genialt  Og så er jeg jo en sart sygeplejerske så jeg har håndsprit med mig over ALT og tror da vist jeg dengang tvang nogle gæster til at spritte af inden de rørte ved baby  Meeen...

Godt så er håndsprit også skrevet på indkøbslisten Jeg ved jo ikke engang hvordan man skifter en bette baby, så jeg er dælme også på bar bund. Men det lære jeg så heldigvis, og derfor køber jeg nok også mere en nødvendigt. Men der er da stadig ting jeg mangler 

Godt vi kan hjælpe hinanden her inde

Anmeld

24. april 2010

Moma

Har også brugt panthenol salve fra apoteket i stedet for zinksalve . Panthenolsalven hjælper med at hele/"reparere" den røde numse (eller brystvorterne, hvis der går hul - av av) hvor zinksalve bare ligger en hinde.

Anmeld

24. april 2010

B&J

nu har jeg ikke læst alle de andre men har du købt en næste suger???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.