Åh ja barnedåben, ikke sig ordet.. hehe.. Regner med at vi skal holde det d. 6 juni, MEN har ikke snakket med præst lavet invitationer eller noget af det vigtigste..
Men lister over barnedåben, har jeg lavet i lange lange baner.. Så nu håber jeg da der er plads i kirken hehe..
Det har været meget vigtig for mig, at jeg har gemt det samme til hende her den bitte, som jeg gemte til min søn. Har desværre næsten lige opdaget, at jeg har glemt at gemme aviserne fra den dag hun er født. Det gjorde vi med mads, og syntes jo det er et sjovt minde for ham, at han om mange år kan læse hvad der sket den dag han kom til verden. Så det er bare mega mega træls, at vi glemt det.
Mange har faktisk sagt, at vi ikke behøvede at bruge 1200 kr på en 3d/4d scanning denne gang, fordi vi fik lavet med med mads, så det havde vi prøvet.. Men det skulle vi bare, det er et vigtig minde at have til hende. Ville jo syntes det var synd hvis hun ikke havde sådan en dvd og bunke billeder, og det kun var mads der havde det. Hun er jo lige så speciel for mig, som mads er, så hun skal ikke snydes...
Anmeld