Tror den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Synes, at jeg har haft 'mens på vej'-murren i underlivet idag...  Bare det er en lille baby der laver det murren... Suk!

Ne nej nej ik mens på vej....  Jeg syntes virkleig det er underligt hvorfor man ik bare bliver gravid med det samme... det er mærkeligt skruet sammen. Jeg hepper på dig... Kom så Louise kom så louise koms så louise kom så louise...... hep hep hep 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Louisiana

Maja84 skriver:

meget for det er en lille bebs på vej

Tak

Anmeld

26. april 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Ne nej nej ik mens på vej....  Jeg syntes virkleig det er underligt hvorfor man ik bare bliver gravid med det samme... det er mærkeligt skruet sammen. Jeg hepper på dig... Kom så Louise kom så louise koms så louise kom så louise...... hep hep hep 

Ja, det synes jeg egentlig også! Tak for dine hep!

Anmeld

26. april 2010

Sakris

businesstigger skriver:

Som jeg skrev med Mia Maia og Kitty om så bruger man 1. uge efter ÆL på at tænke "Den er der HELT sikkert denne gang" og tyde alle symptomer positivt. Den 2. uge derimod mister man modet og tør ikke rigtig tro på det, og det føles som der er evigheder til at man kan teste. Derudover har vi tilføjet en 3. uge for sene testere (som mig selv) som vi døbte "blødt toiletpapirsugen" fordi det er der man hele tiden er ude og checke om mens er kommet.

Jeg tror at man ligesom man kan tænke sig selv til en masse symptomber så kan man også tænke dem væk i usikkerhed. Jeg håber at din første indskydelse var rigtig og at du snart får en positiv test

Meget vel beskrevet faktisk... Har også haft den lange cyklus, og det passer også her ihvertfald....

Krydser  for dig Louise!

Anmeld

27. april 2010

Louisiana

Har testet idag på dag 28 i min cyklus og den var negativ 

Anmeld

27. april 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Har testet idag på dag 28 i min cyklus og den var negativ 

NEJ FOR HULAN DA...  hvis ik snart det lykkedes så bliver det jo en 2011 baby du får dig. Er det 6. forsøg?? Det er jo ik unormalt at der kan gå op til et år. Det kan man da trøste sig med. Men det skal nok lykkedes det ved jeg. Jeg føler mig ret heldig at jeg er blevet gravid på 5. forsøg, det er ik alle det går så hurtigt for åbenbart, selvom jeg syntes det var langsomligt da jeg var i det, troede jo aldrig jeg ville blive gravid... Men det sker lige pludseligt også for dig

Anmeld

27. april 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

NEJ FOR HULAN DA...  hvis ik snart det lykkedes så bliver det jo en 2011 baby du får dig. Er det 6. forsøg?? Det er jo ik unormalt at der kan gå op til et år. Det kan man da trøste sig med. Men det skal nok lykkedes det ved jeg. Jeg føler mig ret heldig at jeg er blevet gravid på 5. forsøg, det er ik alle det går så hurtigt for åbenbart, selvom jeg syntes det var langsomligt da jeg var i det, troede jo aldrig jeg ville blive gravid... Men det sker lige pludseligt også for dig

Selv hvis jeg var gravid nu, så ville det blive et 2011-barn. Andet end jeg fødte 5 dage for tidligt, så kunne det lige nå, at blive et 2010-barn 

Ved, at det er helt normalt, at der går lang tid, er nok bare utålmodig... Og lidt trist lige nu... Men humøret kommer op igen, skal bare lige være ked lige nu... 

Anmeld

27. april 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Selv hvis jeg var gravid nu, så ville det blive et 2011-barn. Andet end jeg fødte 5 dage for tidligt, så kunne det lige nå, at blive et 2010-barn 

Ved, at det er helt normalt, at der går lang tid, er nok bare utålmodig... Og lidt trist lige nu... Men humøret kommer op igen, skal bare lige være ked lige nu... 

Det er helt forståeligt. Man må bare tænke på noget andet engang imellem ellers bliver det sku for meget. Men jeg venter spændt her på sidelinien  

Anmeld

27. april 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Det er helt forståeligt. Man må bare tænke på noget andet engang imellem ellers bliver det sku for meget. Men jeg venter spændt her på sidelinien  

Tak 

Anmeld

27. april 2010

VIPpigen

Sender en MASSE babystøv, da det ser ud som om jeg har nemt ved det, så ta' endelig.....

Fingre for den er der meget snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.