line melias mor skriver:
hvad sker der lige ??? at kalde mit indlæg racistisk er nok noget af det mærkeligste jeg længe har hørt. for det første er jeg overhoved ikke racist eller har noget som helst i mod udlændinge OVERHOVED. grunden til jeg kommer med den påstand er netop at jeg har rigtig mange venner og bekendte der er udlændinge som får alt fra kommunen. jeg siger ikke de snyder med det jeg siger at kommunen(i odense) hjælper dem med det samme der er noget for det har jeg oplevet gentagne gange.
det har ikke en fis at gøre med jeg tror at det ville være bedre at få flere børn. at i kan finde på at snakke sådan til mig syntes jeg simpelthen er for dårligt. nu har jeg tit læst om folk der har meldt sig ud af baby pga folks beskeder til dem. jeg syntes det ville være på plads at finde tonen igen og slappe lidt af.
jeg skrev jeg kunne blive lidt TRIST. trist i den forstand at jeg har set på nogle af mine veninder hvor lang tid der går og hvor mange undskyldninger kommunen kommer med. mener absolut ikke at det er udlændingenes skyld at kommunen går ind og hjælper som de gør. DET ER KOMMUNEN jeg snakker om her.
helt ærligt det ikke okay at skrive sådan
Jeg mener stadig det er racistisk.
Lovgivningen er ens i hele landet, - man er berettiget til x beløb i friplads, hvis man tjener Y kroner. Man er berettiget til x kroner i boligsikring, hvis man tjener y kroner (ændres lidt ift. hvor mange børn man har), og derfor tror jeg simpelthen ikke på, at udlændinge bliver favoriseret og får noget "kastet i nakken", og når man så alligevel mener det, - og endda mener at det er udlændingene som får noget ekstra og ikke bare "nogle andre", ja så mener jeg at det er racistisk.
At du synes der er en dårlig tone, kan jeg desværre ikke gøre noget ved, Jeg har skimmet de andre indlæg, og så vidt jeg kan se, er der blevet svaret i et ordentligt sprog alle vegne? Der er så flere som ikke er enige med dig eller spørger ind til det du skriver, - men det har vel ikke noget med tonen at gøre?
Anmeld