ønskebarn74 skriver:
Ej noget vrøvl... Jeg har været JVér og HELE min familie på nær en søster er... Der er ikke nogen der SKAL betale... I deres rigsale er der donationsbøsser som i kirken og det er HELT frivilligt... Budgettet for hver rigsal er offentlig for alle medlemmer og bliver offentligt gjort... På den måde ved alle om der er overskud el. underskud... Overskud bliver enten brugt til renovation på rigsalen... Eller ved katastrofer i andre lande... som sult... jordskælv... hurican´s... sunamier... tørke... voldsomme regnskyld... Sendes der penge til JVére der er i nød de pågældende steder... Og hele menigheden er med til at bestemme hvad pengene bliver brugt til...
Jeg er ikke vilde med dem... Men synes det er sjovt med alle de myter der er omkring dem
...
Knus Lene
Ok, det kan godt være, men jeg har altså hørt fra flere forskellige steder, at man betaler 10 % af ens indtægt, men det jo nogle år siden, så det kan jo også være lavet om på det.
Nogle skal jo betale for gildet, så hvis de fleste ikke gad at betale, så ville det jo ikke køre rundt.
Anmeld