Synes generelt de folk skulle holde sig derhjemme. At ringe påfolks døre er simpelthen så lavt, for at trække folk ind i en religion. Komplet latterligt at de ikke bare kan holde sig for sig selv og være tilfredse med det. Jeg trænger sgu ikke til at blive frelst.
Får altid en vældig diskution med dem når de kommer...og det gør de vel 1-2 gange om året. Oftest unge mennesker unger 25 år. Gider simpelthen ikke roligion, det kan rende mig et vist sted. DEt slår så mange hundrede tusinder af mennesker ihjel hvert år. Fordi alle mener DE har den rigtige gud- Fantastisk naivt.
Har aldrig hørt om at de tager ud til sørgende, så det ville da være noget nyt. I hvert fald ikke dem jeg har kendt der har været eller er JH.
Fine mennsker, ingen tvivl, hvis de holder ders religion heeeelt for sig selv og aldrig nævner den når jeg er med dem.
Er ateist helt ind til benene og for hjerteforkvabbelse af alt det religion. Om det er buddister, protestanter, muslimer eller andet. Det er lige gyldigt hvis de bare kunne respektere den enkeltes FRAVALG af religion. Og det har dem jeg har kendt der var JV heldigvis.
Men synes bare det er tarveligt at de ikke kan holde deres budskaber for sig selv:-)
Men ingen tvivl om at der er en smule fornuft i lidt af alle religioner:-)
Gad i gruden godt vide hvor mange EKS JH der er i forhold til faktiske JH nu???
Anmeld