går folk virkelig i seng uden mad i dk????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Vial

Anonym skriver:

<br /><br /><p> nej det kan godt være det ikke er særlig økonomisk min poiente er bare at hun er bedre stillet end en i et uland. så i forhold til en handikappet&nbsp;i ulande har de det godt her. generalt har danskere det bedre</p>

Og?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Lullaby

Ja det tror jeg absolut der er børn der gør. Jeg har den holdning at jeg synes det er kritisabelt at vi skraber så mange penge sammen til alle mulige udenlandstjenester men der er ikke en disse der laver et sindssygt show for at skrabe penge sammen til ældreområdet eller for den danske folkeskole som IGEN skal lide under kommunerne ikke har nok penge...

Anmeld

17. april 2010

Mumto3

Vil bare lige slå fast med 7-tommer søm, at selvom vi droppede AL nødhjælp og hjælp til den 3.verden så ville vi IKKE have råd til bedre skoler, bedre ældre pleje og alle de andre ting vi nævner. Vores nuværende regering har allerede skåret meget i vores hjælp til den 3. verden og vi er nu nede under ½ procent.

Hvis vi laver det tanke eksperiment at stats- budget, svare til et husholdningsbuget, og vel og mærke et buget der slet ikke hænger sammen, (I nævner selv alle de steder der mangler ressourcer)  så svare det til der var 100kr mere om månede, hvis du fårudbetalt 20.000kr om måned. Helt ærligt, hvis man har økonomiske problemer (som den danske stat har) så hjælper 100kr intet i forhold til 20.000kr. Forstår I mit billede?

Derudover så handler u-landshjælpen jo NETOP om at SPARE penge!!!! Jo bedre forhold de har i andre lande, jo færre flygtninge kommer der til Danmark! Det er ikke af godgørenhed vi har u-lands hjælp, det er ren egoisme!!!! Det håber jeg da alle er klar over!

Anmeld

17. april 2010

Mathilde

angelmom skriver:

mathilde hun kan få gratis økonomisk rådgiven fra mødre hjælpen af, de kan hjælpe hende rigtig meget.. evt.kan mødre hjælpens advokat stilles til rådighed!! jeg læste engang en artikel i deres medlems blad at en mor som kunne berette om ligne historie, faktisk fik hjælp af deres advokat, og fik halverede sin gæld! en anden fik gælds ernæring!!

Okay! Det vil jeg sige videre til hende... Mange tak for rådet

Anmeld

17. april 2010

Mathilde

Muffi . skriver:

Ej for søren Mathilde   Det lyder ikke rart ... Håber hun får noget hjælp til at komme på fode igen Kæmpe kram .

Ja det er hårdt at se sin mor være i sådan en situation! Imorgen kører jeg ned med en kasse med madvarer til hende, så hun kan klare sig lidt igen... Håber også hun går en lysere fremtid i møde!

Anmeld

17. april 2010

slettet_7530

Mumto3 skriver:

Vil bare lige slå fast med 7-tommer søm, at selvom vi droppede AL nødhjælp og hjælp til den 3.verden så ville vi IKKE have råd til bedre skoler, bedre ældre pleje og alle de andre ting vi nævner. Vores nuværende regering har allerede skåret meget i vores hjælp til den 3. verden og vi er nu nede under ½ procent.

Hvis vi laver det tanke eksperiment at stats- budget, svare til et husholdningsbuget, og vel og mærke et buget der slet ikke hænger sammen, (I nævner selv alle de steder der mangler ressourcer)  så svare det til der var 100kr mere om månede, hvis du fårudbetalt 20.000kr om måned. Helt ærligt, hvis man har økonomiske problemer (som den danske stat har) så hjælper 100kr intet i forhold til 20.000kr. Forstår I mit billede?

Derudover så handler u-landshjælpen jo NETOP om at SPARE penge!!!! Jo bedre forhold de har i andre lande, jo færre flygtninge kommer der til Danmark! Det er ikke af godgørenhed vi har u-lands hjælp, det er ren egoisme!!!! Det håber jeg da alle er klar over!

Jeps Danmark er blevet egoismens land.

Hurra for de liberale

Anmeld

17. april 2010

angelmom

Mathilde skriver:

Okay! Det vil jeg sige videre til hende... Mange tak for rådet

var så lidt!!

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Mathilde skriver:

Ja det er hårdt at se sin mor være i sådan en situation! Imorgen kører jeg ned med en kasse med madvarer til hende, så hun kan klare sig lidt igen... Håber også hun går en lysere fremtid i møde!

Det må være så hårdt at se sin mor sådan   Super at du hjælper hende     Det må være så underligt at skulle modtage hjælp fra sine børn ,,,,

Anmeld

17. april 2010

Mathilde

Muffi . skriver:

Det må være så hårdt at se sin mor sådan   Super at du hjælper hende     Det må være så underligt at skulle modtage hjælp fra sine børn ,,,,

Det har hun det også rigtig svært med! Første gang jeg sagde at vi ville sende hende penge til mad brød hun helt sammen fordi hun også havde været nødt til at låne penge fra min lillebror på 15 hun sagde at hun da ikke kunne leve af sine børns penge og jeg kan sagtens forstå hende.

Så jeg tænker at det er nemmere at modtage mad end penge...

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Mathilde skriver:

Det har hun det også rigtig svært med! Første gang jeg sagde at vi ville sende hende penge til mad brød hun helt sammen fordi hun også havde været nødt til at låne penge fra min lillebror på 15 hun sagde at hun da ikke kunne leve af sine børns penge og jeg kan sagtens forstå hende.

Så jeg tænker at det er nemmere at modtage mad end penge...

For satan da en stakkel   Øv hvor har jeg dog ondt af hende ...  Hun bor ikke i nordsjælland vel ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.