vælger lige at være ano med det her, da jeg tror det er et emne der kan blive en del dabat ud af. men en af mine bekendte skrev det her på facebook og blev faktisk ret gal.
Vi har børn der går i seng uden at spise ..... De ældre går uden medicin ..... Psykisk syge uden behandling ..... Pensionister uden omsorg og rengøring ..... Tropper uden ordentligt udstyr ..... Nedskæringer på sygehjælpen ..... Og så donerer vi millioner til andre lande, I stedet for at hjælpe vores egne først ....... ... ..... 99% af jer vil ikke have modet til at kopiere og genbruge denne tekst!!!
altså undskyld mig, men jeg tror bare ikke på der er nogen der ikke får hvad de skal have i danmark og da slet ikke nogen der går sultne i seng ( så er de da selv uden om det ) kan da godt være at der kunne blive mere pleje til de ældre o.s.v men det synes jeg bare er op til regeringen at få gjort noget ved. vi betaler fandme så meget i skat, at så må de tage fra det og mindre til noget andet. desuden går der rigtig mange af vores skattekroner til militæret, så hvas f**** mangler de.
kan da slet ikke se hvorfor man ikke skal hjælpe folk i andre lande som er dårligere stilet end os. tag nu haiti f.eks hvis vi ikke have hjulpet dem, så ville det da tage endnu længere tid for dem at komme på fode igen efter jordskælv. og
til alle dem der vælger at støtte. selvom man ikke har så mange penge er jeg sikker på en hver dansker kan undvære 50kr som jo gør en kæmpe forskel. så blev bare rigtig sur, vred og ked hvis folk tænker sådan. synes nemlig bestemt ikke vi mangler noget her i dk. men måske det bare er mig???
synes også bestemt også vi kunne lærer noget fra de fattigere lande. de har simpelhen den største livsglæde og klager ikke ( selvom de har mistet alt ) og synes tit os danskere er gode til at klage selvom vi har det rigtig godt og får mad på bordet.
det er bare sådan jeg ser på det. synes det er fedt der er nogle der støtter og til dem der ikke gør, det forstår jeg ikke
Anmeld