MoarJ skriver:
Hvad har I været på af Efterskoler, højskoler, husholdningskoler eller andre - Hvad synes I om det, den tid I var på sådan et "ophold" ?!
Jeg har selv gået på Gødvad Efterskole (Silkeborg) Hvor jeg slet ikke skulle have gået, det var den eneste der lige var en ledig plads på...
Selvom jeg ikke skulle have været på den efterskole, fik jeg da nogen venskaber, som jeg ikke rigtig har mere fra den skole... Udover det, var det godt at gå der...
Har gået på pigeskole/husholdningsskole i Hadsten...
Den var rigtig god... Rigtig gode venskaber, som så ikke er der den dag idag.... Der kom man ind på forskellige linier.. Som var hyggeligt...
Lad mig høre Din oplevelse...
selv har jeg gået på KEU (kertemindeegnens ungdomsskole) den hedder vist KE nu, for kertyeminde efterskole, som ligger lidt uden for kerteminde, derudover har jeg gået på nr broby fri og efterskole, som ligger i nr broby, også på fyn.
begge skoler gav mig utrolig meget på hver deres måde, og begge mine søskende har også være elever på nr broby, ejg først, min søster 5 år senere, og nu min yngste lillesøster, som er færdig på skolen til sommer
jeg synes det giver en masse positivt, både at blive emre sig selv, og komme lidt væk hjemmefra, men også sammenhold og fællesskab, selvom mange ikke er nogle man snakker med i dag, er dte en fantastisk og super oplevelse