Stumpen skriver:
Da jeg gik der var rygtet der også og der blev smidt 12-15 stykker hjem pga hash på mit andet år og året efter mig gik det vist helt galt, men det må Nikitasmor kunne be- eller afkræfte...
Men hash var ikke noget som jeg mærkede til, det var en meget fri ungdomsskole.. Drenge og piger boede dør og dør.. Blev man taget på nattebesøg kom man hjem i en uge, hvis man var meget uheldig osv i den dur... Det eneste der ikke blev set gennemfingre med var hash/stoffer...
Ja, vil give dig ret i at man blev smidt hjem hvis der var stoffer indblandet.. men et kaotisk år, det kan man vist godt kalde det, men vi blev så ikke smidt hjem pga nattebesøg, vi fik bare at vide at vi skulle skjule det bedre.. tror faktisk at der på dit år var langt mere hash-rygning end på mit, men okey det kan godt være det bare var rygtet.. vi smadrede til gengæld brandalarmen hver gang der var en der blev smidt hjem, og der blev bare brud ind i køkkenet konstant.. tror vist godt man kan sige at det ikke var byens bedste børn der gik der, men en stor blanding af forskellige mennesker.. 
Hov Johnny gik der jo også, ham snakker jeg også stadig med.. Kender du Marie?? Hun kom fra Holstebro og gik med Katrine og Anette, blev senere kærester med Palle..
Anmeld