Rosa skriver:
Jeg gik på Øse Efterskole et år, og det var som sådan en rigtig dejlig efterskole - problemet var at jeg havde minimum 3,5 times transport med bus og tog hver vej - det var simpethen for langt væk hjemmefra for mig. Jeg savnede min familie og mine kammerater hjemmefra. Der er ingen tvivl om at det var rigtig godt for mig at komme afsted, men kunne jeg have gjort det om ville jeg helt klart have valgt en skole som lå lidt tættere på mit hjem, så jeg kunne have taget hjem hver weeekend uden at ruinere mine forældre...
Men min Jonathan skal da HELT klart på efterskole - ingen tvivl om det!!! Som en anden skrev så skal han ihvertfald give det en chance! Det bliver nok sværere at oevrtale min kæreste - efterskoler findes slet ikke i Sverige, så han aner ikke hvad det er og det er vildt svært at forklare uden at få det til at lyde som de vildeste hippie-lejre (som jeg jo synes er fedt, men han bakker helt fra) 
Kh
Rosa
Ej hvor sjovt.. Min veninde gik på Øse mens jeg gik på Skamlingsbanke ungdomskole, vi var nede at besøge den, hele skolen, for at se et teaterstykke de havde lavet..
Hvornår gik du der?
Knus
Anmeld