pipi skriver:
Ihhhhh hvor er det dejligt med de to positive streger.
Jeg ved hvor glad du er, for det betyder meget at graviditeten er kommet - endda uden for behandling -
Jeg hylder lige ur-kvinden i dig
Glæder mig til at følges med dig. 
Har selv testet positiv d. 5 april og har heller ikke sagt noget til nogen endnu, og lige som dig har jeg også være igennem barnløsheds-behandling, som jeg ikke blev gravid af, men nu to mdr. efter så var der gevinst fra naturens egen side.
Jeg er også blevet tilbudt en trykhedsscanning i uge 7, og glæder mig.
Igår var jeg til fest, og selv om jeg sagde nej til alkohol var der ingen der spurgte mig om det var fordi jeg var gravid, sååå jeg bevarede fasaden. Men hold da op, man har lyst til at dele det med alle.
Men jeg fik danset og moret mig, og det var skønt at kunne bevare hemmeligheden.
Jeg ved ikke om jeg kan vente til uge 12 med at fortælle den gode nyhed. Tror du at du kan?
Min far har fødselsdag i næste måned og det ville være så vildt at give ham en overraskelse, 1. barnebarn
Jeg ønsker dig alt det bedste.
Hilsen PIPI
Ih STORT tillykke til dig også! 
Hvor vildt vi er jo næsten i fuldstændig samme båd
hvilken behandling og hvor mange var i igennem? det er så sindsygt at kroppen lige pludselig vælger at nu vil den selv klare arbejdet... Vi er stadig helt måløse herhjemme, tænker at i må have det på samme måde. og lykkelig det er man! 
Hvornår har du så termin? jeg har den 15 december. Vi kan da ikke have mange dage imellem os
Rigtig hyggeligt at have en man kan følges med hele vejen!
Glæder mig også helt vildt til vores trygheds scanning i 7 uge! (der er kun 11 dage til nu!!!! wooohoooo!)
hihi godt og flot at du kunne holde facaden igår! og dejligt at du havde en skøn aften 
Jeg har også selv holdt den indtil videre. synes bare det er mega svært... min søde svigermor følger meget med i vores behandlinger, og hun ved at det var planlagt at vi skulle starte op i ny behandlinge her sidst i april eller starten af maj. så hun spurgte rigtig meget ind til om vi er klar osv da hun ringede i fredags... så sidder man der og skal lyve... lidt fejt.
MEN vi fortæller altså intet før vi har været til scanning... og så er det kun vores tætte familie som får det afvide der. (forældre og søskende)
Men synes da det lyder som en sød gave til din far
i næste måned kan man vel også godt begynde at fortælle det så småt...
jeg vil også ønske dig ALT det bedste med hele graviditeten! og så håber jeg da at vi skrives ved undervejs