besøg hos lægen idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

VNB

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Vil ønske dig stort tillykke med de to streger....

Har selv termin idag, men husker tydeligt glæden ved de to streger.... Er så skønt!

Held og lykke med graviditeten....

mange mange tak!

hvor spændende at din termin er idag! Ingen tegn til at det går igang snart så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Dictes mor

Juhu, så er det jo helt officielt og det hele nu... Jeg har jo egentlig sagt det et par gange før, men du får lige et tillykke mere, for det er velfortjent!!! Hvor er det skønt, hvornår er terminen så?

Anmeld

10. april 2010

VNB

Majastina skriver:

Juhu, så er det jo helt officielt og det hele nu... Jeg har jo egentlig sagt det et par gange før, men du får lige et tillykke mere, for det er velfortjent!!! Hvor er det skønt, hvornår er terminen så?

mange mange tak!

man kan jo aldrig høre ordet tillykke for mange gange

Termin er den 15 december. Så den undgår vist at ramme på juleaften  Håber jeg da!

Håber alt går godt derhjemme med lille Dicte!

Knus Vinni.

Anmeld

10. april 2010

LouiseNielsen

VNB skriver:

mange mange tak!

hvor spændende at din termin er idag! Ingen tegn til at det går igang snart så?

Jeg har en (undskyld sproget) helvedes masse plukveer, som bider lidt og de vildeste mens smerter, meeeen der sker bare ikke rigtig andet.... Men skal jo også starte et sted, så håber det snart kommer.....

Anmeld

10. april 2010

VNB

LouiseLarsen skriver:

Jeg har en (undskyld sproget) helvedes masse plukveer, som bider lidt og de vildeste mens smerter, meeeen der sker bare ikke rigtig andet.... Men skal jo også starte et sted, så håber det snart kommer.....

UH det lyder da til at det er ved at være oppe over!  men lyder bestemt ikke rart med de smerter! Så må du imellem tiden samle ALLE dine kræfter sammen så du er helt klar

Håber at din fødsel kommer til at forløve rigtig fint, og så glæder jeg mig til at se billeder af den lille guldklump!

Anmeld

10. april 2010

LouiseNielsen

VNB skriver:

UH det lyder da til at det er ved at være oppe over!  men lyder bestemt ikke rart med de smerter! Så må du imellem tiden samle ALLE dine kræfter sammen så du er helt klar

Håber at din fødsel kommer til at forløve rigtig fint, og så glæder jeg mig til at se billeder af den lille guldklump!

Ja der skal bare slappes af i aften... Hele eftermiddagen er blevet brugt på at hygge med den ældste søn, og få gjort rent... Så nu kan jeg med go samvittighed ligge mig til at føde....

Glæder mig også rigtig meget til at skulle vise jer billeder....

Anmeld

10. april 2010

sofie85

ah okay, det er også betryggende... Har ikke råd til at betale en scanning, men kunne godt tænke mig en, for jeg har været gravid og da jeg kom til nf var der ikke hjerte blink eller noget :/ så fik det fjernet... men det kan jeg jo snakke med lægen om når jeg bliver gravid igen Men det var da helt utroligt sådan at blive gravid på naturligvis efter barnløshedsbehandling. det kan man vist godt kalde et mirakel :p Krydser fingre for jer.

Knus

Anmeld

11. april 2010

Gaia

VNB skriver:

1000 tak

Glæder mig til den 30!

Det gør jeg i hvert fald også! Det skal nok blive smadder hyggeligt.

Anmeld

11. april 2010

pipi

Ihhhhh hvor er det dejligt med de to positive streger. 

Jeg ved hvor glad du er, for det betyder meget at graviditeten er kommet - endda uden for behandling -  Jeg hylder lige ur-kvinden i dig Glæder mig til at følges med dig. 

Har selv testet positiv d. 5 april og har heller ikke sagt noget til nogen endnu, og lige som dig har jeg også være igennem barnløsheds-behandling, som jeg ikke blev gravid af, men nu to mdr. efter så var der gevinst fra naturens egen side.  Jeg er også blevet tilbudt en trykhedsscanning i uge 7, og glæder mig.

Igår var jeg til fest, og selv om jeg sagde nej til alkohol var der ingen der spurgte mig om det var fordi jeg var gravid, sååå jeg bevarede fasaden. Men hold da op, man har lyst til at dele det med alle. Men jeg fik danset og moret mig, og det var skønt at kunne bevare hemmeligheden.

Jeg ved ikke om jeg kan vente til uge 12 med at fortælle den gode nyhed. Tror du at du kan?

Min far har fødselsdag i næste måned og det ville være så vildt at give ham en overraskelse, 1. barnebarn

Jeg ønsker dig alt det bedste.

Hilsen PIPI

Anmeld

11. april 2010

dorthemus

Hvor dejligt!! Endnu engang TILLYKKE med de to streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.