besøg hos lægen idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

sofie85

Tillykke) Det er fantastisk! Men hvordan kan det være at du skal scannes så tidligt, kan man godt blive det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

VNB

sofie85 skriver:

Tillykke) Det er fantastisk! Men hvordan kan det være at du skal scannes så tidligt, kan man godt blive det?

Mange tak

den tidlige scanning skyldes at vi er har været igennem barnløsheds behandling (kunstig befrugtning) jeg blev dog ikke gravid af det... men her midt i behandlings pausen er jeg så lige pludselig gået hen og blevet naturlig gravid  SHOCK! men SKØNT!

Og så har klinikken nu tilbudt os det man kalder en trygheds scanning i 7 uge for at se om der er hjerteblink, og får at berolige en om at alt er som det skal være nu hvor det har været så vanskelig at blive gravid.

tror måske også at man som "almindelig" gravid kan betale sig fra en tidlig scanning på private klinikker.

Knus Vinni  

Anmeld

9. april 2010

VNB

marikka skriver:

Ja det gik også først rigtig op for mig hvad det var der skulle ske, da jeg havde været til skanning... - Og hvad det egentlig var der var i maven!

Jo jeg glæder mig utroligt meget, og den glæde bliver bare forstærket mere og mere for hevr dag der går. Jeg kan slet ikke forestille mig hvad det så er for en glæde der udspiller sig når man har født!

Du skal også have rigtig mange gange held og lykke i din graviditet! -Jeg håber den bliver lige så nem for dig, som den har været for mig!

Vi kan næsten heller ikke vente til scanningen!

Er også helt sikker på at man slet slet ikke kan sætte sig ind i følelsen af lykke over at sidde med sit nye barn i armene! Det må simpelthen være DET STØRSTE man kan opleve!

Glæder mig til at høre når du har født!

Knus Vinni.

Anmeld

9. april 2010

benthe :-)

tillykke med det søde
benthe

Anmeld

9. april 2010

VNB

benthe :-) skriver:

tillykke med det søde
benthe

1000 tak søde!

Hvordan går det med jer? Håber at alt er godt!

Anmeld

9. april 2010

Sofiedk

Hvor er det bare fantastisk at høre din glæde og det er lige før den smitter helt af - hvilket jo er en fornøjelse

Du fortjener det SÅ meget og er vores allesammens håb om at det nok skal lykkes en dag så længe man bliver ved med at bevare håbet. Tænk engang at i skal være forældre ... sådan for alvor, til jeres helt egen lille guldklump. Det må simpelthen være et julemirakel

Anmeld

9. april 2010

LinLin

Tillykke

Anmeld

9. april 2010

Mira0911

VNB skriver:

Nu tør jeg godt oprette en tråd herinde

Har siden i fredags kunne teste positivt gravid med mine hjemmetests. Igår aftes og imorges synes jeg at det er begyndt at svie når jeg tisser (hvilket jeg gør konstant lige nu!)

Ringede derfor til lægen fordi jeg var nervøs for om en urinvejsinfektion var på vej. Har jeg døjet UTROLIGT meget med siden barndommen...

Fik besked på at komme op og aflevere en urinprøve. Gjorde jeg så og når jeg nu alligevel var der med tis og det hele, spurgte jeg om hun ikke lige kunne teste den for graviditet også.

Infektions testen var negativ og graviditets testen var positiv!

Så nu er det officielt "læge godkendt"  

Fortalte hende at jeg har en tid til en trygheds scanning den 22/4 og fik derefter en tid til det "normale" 8 ugers tjek med blodprøver osv den 3/5  

Ville bare lige dele min glæde med jer herinde, da vi jo selvfølgelig ikke har fortalt det til nogen endnu. Og det er faktisk svært at gå og holde noget hemmeligt som man er SÅ GLAD FOR!

Godt man har denne baby-side!

Knus Vinni i 5 uge

Et kæmpe tillykke til dig...

Anmeld

9. april 2010

MinWilliam

Stort tillykke med graviditeten :0)

Anmeld

9. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort tillykke med overraskelsen. Må være en skøn følelse. Nyd det, det er noget helt særligt at være gravid for første gang. Ønsker dig en dejlig graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.