besøg hos lægen idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.929 visninger
69 svar
0 synes godt om
9. april 2010

VNB

Nu tør jeg godt oprette en tråd herinde

Har siden i fredags kunne teste positivt gravid med mine hjemmetests. Igår aftes og imorges synes jeg at det er begyndt at svie når jeg tisser (hvilket jeg gør konstant lige nu!)

Ringede derfor til lægen fordi jeg var nervøs for om en urinvejsinfektion var på vej. Har jeg døjet UTROLIGT meget med siden barndommen...

Fik besked på at komme op og aflevere en urinprøve. Gjorde jeg så og når jeg nu alligevel var der med tis og det hele, spurgte jeg om hun ikke lige kunne teste den for graviditet også.

Infektions testen var negativ og graviditets testen var positiv!

Så nu er det officielt "læge godkendt"  

Fortalte hende at jeg har en tid til en trygheds scanning den 22/4 og fik derefter en tid til det "normale" 8 ugers tjek med blodprøver osv den 3/5  

Ville bare lige dele min glæde med jer herinde, da vi jo selvfølgelig ikke har fortalt det til nogen endnu. Og det er faktisk svært at gå og holde noget hemmeligt som man er SÅ GLAD FOR!

Godt man har denne baby-side!

Knus Vinni i 5 uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Anja.t

Stort tillykke

håber du får en dejlig nem graviditet. Det er så magisk at være gravid, den følelse kan intet slå!

Anmeld

9. april 2010

VNB

Anja.t skriver:

Stort tillykke

håber du får en dejlig nem graviditet. Det er så magisk at være gravid, den følelse kan intet slå!

mange tak

ja håber også at det hele kommer til at gå glat og uden for mange gener, ved godt det stadig er meget tidligt og der kan jo altid nå at ske mange ting... hvilket vi SELVFØLGELIG satser og håber på at der ikke gør!

Det er helt ubeskriveligt hvor meget glæde 2 små streger kan skabe, og er sikker på at glæden følger graviditeten hele vejen igennem!

Og tillykke med din lille!

Anmeld

9. april 2010

Bare mig..

Årh, hvor dejligt.!

Et stort tillykke så.. hihi.. Jeg følte mig også først rigtig gravid, da lægen fastslog at det var sandt

Bare vent, tiden fra nu, går egentlig meget hurtig, og inden man overhovedet når at se sig om, så er man pludselig i slutningen af graviditeten! Bare vent til den dag du begynder og fortælle det og det ikke længere er en hemmelighed, så vil du se tilbage og huske på den dag hvor du stod med den første positive test, som var det igår!

Marikka 35+1, der faktisk synes tiden er gået meget stærkt, trods der jo faktisk er gået 8 mdr nu!

Anmeld

9. april 2010

VNB

marikka skriver:

Årh, hvor dejligt.!

Et stort tillykke så.. hihi.. Jeg følte mig også først rigtig gravid, da lægen fastslog at det var sandt

Bare vent, tiden fra nu, går egentlig meget hurtig, og inden man overhovedet når at se sig om, så er man pludselig i slutningen af graviditeten! Bare vent til den dag du begynder og fortælle det og det ikke længere er en hemmelighed, så vil du se tilbage og huske på den dag hvor du stod med den første positive test, som var det igår!

Marikka 35+1, der faktisk synes tiden er gået meget stærkt, trods der jo faktisk er gået 8 mdr nu!

IH hvor spænende at du snart er ved vejs ende! Glæder du dig ikke bare som en sindsyg? (ømh ja dumt spørgsmål...  )

Men mange tak! Jeg tror først stadig helt jeg tror på det efter scanningen... men den begynder da at sive mere og mere ind!

Tror du har ret i at lige pludselig synes man bare at tiden er gået stærkt.... har jeg også hørt fra veninder som har født.

Håber at alt kommer til at gå godt den sidste måned og at du får en god fødsel!

Knus Vinni.

Anmeld

9. april 2010

merichs

VNB skriver:

Nu tør jeg godt oprette en tråd herinde

Har siden i fredags kunne teste positivt gravid med mine hjemmetests. Igår aftes og imorges synes jeg at det er begyndt at svie når jeg tisser (hvilket jeg gør konstant lige nu!)

Ringede derfor til lægen fordi jeg var nervøs for om en urinvejsinfektion var på vej. Har jeg døjet UTROLIGT meget med siden barndommen...

Fik besked på at komme op og aflevere en urinprøve. Gjorde jeg så og når jeg nu alligevel var der med tis og det hele, spurgte jeg om hun ikke lige kunne teste den for graviditet også.

Infektions testen var negativ og graviditets testen var positiv!

Så nu er det officielt "læge godkendt"  

Fortalte hende at jeg har en tid til en trygheds scanning den 22/4 og fik derefter en tid til det "normale" 8 ugers tjek med blodprøver osv den 3/5  

Ville bare lige dele min glæde med jer herinde, da vi jo selvfølgelig ikke har fortalt det til nogen endnu. Og det er faktisk svært at gå og holde noget hemmeligt som man er SÅ GLAD FOR!

Godt man har denne baby-side!

Knus Vinni i 5 uge

Stort tillykke

Anmeld

9. april 2010

VNB

merichs skriver:

Stort tillykke

Mange tak!

Anmeld

9. april 2010

Ansemusen

Kæmpe tillykke med graviditeten  Glæd dig til det hele, det er fantastisk!!

Anmeld

9. april 2010

VNB

Ansemusen skriver:

Kæmpe tillykke med graviditeten  Glæd dig til det hele, det er fantastisk!!

Tak glæder mig også til at opleve det!

Anmeld

9. april 2010

Bare mig..

VNB skriver:

IH hvor spænende at du snart er ved vejs ende! Glæder du dig ikke bare som en sindsyg? (ømh ja dumt spørgsmål...  )

Men mange tak! Jeg tror først stadig helt jeg tror på det efter scanningen... men den begynder da at sive mere og mere ind!

Tror du har ret i at lige pludselig synes man bare at tiden er gået stærkt.... har jeg også hørt fra veninder som har født.

Håber at alt kommer til at gå godt den sidste måned og at du får en god fødsel!

Knus Vinni.

Ja det gik også først rigtig op for mig hvad det var der skulle ske, da jeg havde været til skanning... - Og hvad det egentlig var der var i maven!

Jo jeg glæder mig utroligt meget, og den glæde bliver bare forstærket mere og mere for hevr dag der går. Jeg kan slet ikke forestille mig hvad det så er for en glæde der udspiller sig når man har født!

Du skal også have rigtig mange gange held og lykke i din graviditet! -Jeg håber den bliver lige så nem for dig, som den har været for mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.