besøg hos lægen idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

pipi

VNB skriver:

Ih STORT tillykke til dig også!

Hvor vildt vi er jo næsten i fuldstændig samme båd  hvilken behandling og hvor mange var i igennem? det er så sindsygt at kroppen lige pludselig vælger at nu vil den selv klare arbejdet... Vi er stadig helt måløse herhjemme, tænker at i må have det på samme måde. og lykkelig det er man!

Hvornår har du så termin? jeg har den 15 december. Vi kan da ikke have mange dage imellem os  Rigtig hyggeligt at have en man kan følges med hele vejen!

Glæder mig også helt vildt til vores trygheds scanning i 7 uge! (der er kun 11 dage til nu!!!! wooohoooo!)

hihi godt og flot at du kunne holde facaden igår! og dejligt at du havde en skøn aften  Jeg har også selv holdt den indtil videre. synes bare det er mega svært... min søde svigermor følger meget med i vores behandlinger, og hun ved at det var planlagt at vi skulle starte op i ny behandlinge her sidst i april eller starten af maj. så hun spurgte rigtig meget ind til om vi er klar osv da hun ringede i fredags... så sidder man der og skal lyve... lidt fejt. MEN vi fortæller altså intet før vi har været til scanning... og så er det kun vores tætte familie som får det afvide der. (forældre og søskende)

Men synes da det lyder som en sød gave til din far  i næste måned kan man vel også godt begynde at fortælle det så småt...

jeg vil også ønske dig ALT det bedste med hele graviditeten! og så håber jeg da at vi skrives ved undervejs

hej igen

Jeg var til lægen i dag, og jeg er i dag 5+5 med termin 9 december. Alt så normalt og fint ud, men lægen synes det var lidt mærkeligt at jeg slet ingen kvalme havde - men jeg har nu hørt at det ikke er alle som får kvalme. Men jeg blev da lidt bekymret for jeg mærker næsten ingenting, lidt mens. smerter om aftenen og lidt ømme brystvorter, er heller ikke speciel træt. Har det bare super duper, måske fordi jeg er så lykkelig og glad

Jeg fik en IUI behandling i januar. Efter at have prøve i 1 1/2 år på normal vis. Vi besluttede os derefter på at holde en pause i behandlingen da jeg synes det var en hæftig omgang, og vupti så blev jeg gravid naturligt.

Jeg skal scannes d. 23 marts hvor jeg er 7 +1, min mand har fri den dag, så vi glæder os rigtig meget.

Har du kvalme? eller mærker tegn på graviditet?

Mange hilsner

PIPI

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

sofie85

VNB skriver:

STORT tillykke!

Ih hvor er det bare dejligt at høre  Og lyder rigtig godt at de vil holde lidt ekstra øje med dig denne gang. synes jeg også er helt rimeligt så du kan føle dig tryg!

Så kommer vi til at følges! Hvor hyggeligt

endnu engang tillykke! Kan godt forstå at du er både glad og bange. men vi krydser for at ALT går godt denne gang!

Knus Vinnil.

Tusind tak

Jaa det skal vi, vi er jo næsten lige langt henne

Knus

Anmeld

14. april 2010

VNB

pipi skriver:

hej igen

Jeg var til lægen i dag, og jeg er i dag 5+5 med termin 9 december. Alt så normalt og fint ud, men lægen synes det var lidt mærkeligt at jeg slet ingen kvalme havde - men jeg har nu hørt at det ikke er alle som får kvalme. Men jeg blev da lidt bekymret for jeg mærker næsten ingenting, lidt mens. smerter om aftenen og lidt ømme brystvorter, er heller ikke speciel træt. Har det bare super duper, måske fordi jeg er så lykkelig og glad

Jeg fik en IUI behandling i januar. Efter at have prøve i 1 1/2 år på normal vis. Vi besluttede os derefter på at holde en pause i behandlingen da jeg synes det var en hæftig omgang, og vupti så blev jeg gravid naturligt.

Jeg skal scannes d. 23 marts hvor jeg er 7 +1, min mand har fri den dag, så vi glæder os rigtig meget.

Har du kvalme? eller mærker tegn på graviditet?

Mange hilsner

PIPI

Mange mange gange tillykke! Hvor er det bare skønt for jer! og vildt nok at vi er flere hvor det lige pludselig er sket naturligt efter man har troet at behandling var den eneste vej frem. VI ER SÅ SEJE! hehe

Tror du mener at i skal til scanning den 23 april ikk? hihi!

Vi skal nemlig den 22 april. der vil jeg også være i 7 uge, altså 6+1. KAN NÆSTEN IKKE VENTE MERE!!!!! men nu er der kun 1 uge til! Jubiiiiiii

jeg mærker en del til mange forskellige symptomer synes jeg... har meget ømme bryster, kvalme on/off hele dagen lang (værst når jeg er sulten), har en del ligament smerter, tisser konstant og så er jeg meget mere træt end jeg plejer...

Synes dog at jeg har dem allesammen i mild grad, dvs jeg føler mig ikke sådan helt vildt generet af det... Faktisk nyder jeg at jeg kan mærke at der sker en stor forandring i min krop lige nu

Men mht. kvalme, så synes jeg ikke du skal tænke over at du ikke har det... det er da langt fra alle som oplever det. faktisk synes jeg at det er utrolig individuelt hvilke symptomer folk har og i hvilken grad de har det.

Så du gør da det helt rigtige i bare at NYDE det! Jeg er SÅÅÅÅ glad hver eneste morgen når jeg vågner og tænker på at en lille bebs er igang med at vokse i min mave. det er simpelthen så stort og har været vores STØRSTE ønske i over 2 år nu!

Håber at hele din graviditet kommer til at forløbe godt! og så skal vi to jo også følges hele vejen, så mon ikke vi kommer til at høre meget mere fra hinanden?

STORT knus Vinni!

Anmeld

16. april 2010

pipi

Kære med-gravide

Jo du har ret, det er i næste uge jeg skal scannes. Det bliver så spændende, jeg har aldrig glædet mig mere.

Jeg har også giga tissetrang nu, og mine bryster er også mega følsomme, men ingen kvalme - kun lidt da jeg stegte et spejlæg til min mand UFFFFF , Men nu har jeg aldrig været glad for lugten af æg...og min lugtesans er bare mega mega forbedret, føler mig som en sporhund...hihi hoho

Igår så jeg to veninder, som godt har vidst at jeg igennem lang tid har prøvet at blive gravid. Da den ene spurgte hvordan det går med "projekt baby" så kunne jeg ikke holde masken.

De blev hel overvældede da jeg sagde at jeg ventede en lille december baby og så begyndte de at tude, først den ene og så den anden og tilsidst var vi tre piger ved et cafébord som grinede og græd på en gang - folk på caféen må have tænkt sære tanker om os - hihihihi

Har du kunne holde på hemmeligheden?

Min mand har fortalt det til hans bedste ven

Jeg glæder mig sådan til på torsdag hvor du skal scannes, du må endelig berette - jeg krydser fingre for at alt ser fint ud.

Vi snakkes ved

Hilsen Pipi

Anmeld

16. april 2010

NinaNymannMadsen

tillykke med det lille spir i maven

Anmeld

16. april 2010

VNB

pipi skriver:

Kære med-gravide

Jo du har ret, det er i næste uge jeg skal scannes. Det bliver så spændende, jeg har aldrig glædet mig mere.

Jeg har også giga tissetrang nu, og mine bryster er også mega følsomme, men ingen kvalme - kun lidt da jeg stegte et spejlæg til min mand UFFFFF , Men nu har jeg aldrig været glad for lugten af æg...og min lugtesans er bare mega mega forbedret, føler mig som en sporhund...hihi hoho

Igår så jeg to veninder, som godt har vidst at jeg igennem lang tid har prøvet at blive gravid. Da den ene spurgte hvordan det går med "projekt baby" så kunne jeg ikke holde masken.

De blev hel overvældede da jeg sagde at jeg ventede en lille december baby og så begyndte de at tude, først den ene og så den anden og tilsidst var vi tre piger ved et cafébord som grinede og græd på en gang - folk på caféen må have tænkt sære tanker om os - hihihihi

Har du kunne holde på hemmeligheden?

Min mand har fortalt det til hans bedste ven

Jeg glæder mig sådan til på torsdag hvor du skal scannes, du må endelig berette - jeg krydser fingre for at alt ser fint ud.

Vi snakkes ved

Hilsen Pipi

Hej igen

jeg har simpelthen heller aldrig glædet mig til noget mere end jeg gør til den scanning! Det slår 100 fødselsdage og juleaftener tilsammen hehe

hehe det med lugtesansen kan jeg sagtens nikke genkendende til! jeg lugter ALT synes jeg... hver gang vi går i butikker, gå-gaden, what ever, så spørger jeg hele tiden min kæreste "kan du også lugte det?!" haha tror han synes jeg er sindsyg.... Men i guder hvor er han stolt! Nu er ur-manden rigtig kommet op i ham! "pas nu på når du cykler!" "løft ikke den der" osv osv -han er blevet en rigtig beskytter!

Ih kan lige forestille mig jer 3 tøser sidde der! hvor skønt altså!

Og det er så VILDT at man kan sige de 3 ord til folk "jeg er gravid!" vi har indtil videre kun fortalt det til vores forældre, mine 2 søstre, og så en veninde som vidste jeg havde været igennem behandling. de begyndte jo allesammen at spørge ind til om vi var klar til næste behandling og hvornår vi skulle starte op... så sad man der: "jamen vi behøver skam ikke starte ny behandling op...!" de blev HELT vilde og begge vores mødre fældede et par tårer!

Vi har aftalt at efter scanningen kan resten af familien få det afvide, men vores venner, kollegaer osv må vente til jeg er i ca 12 uge. der er man jo lidt mere sikker på at alt går godt. Men det er MEGET svært at holde det hemmeligt! Man er jo pave stolt og vil bare gerne fortælle alle at man altså har lavet sin helt egen lille guldklump!

Glæder mig også rigtig meget til at høre om jeres scanning! og selvfølgelig skal jeg nok opdatere herinde

Knus Vinni.

Anmeld

16. april 2010

pipi

Kære Vinnie

Jeg var i H&M i dag, og neeeej hvor fik jeg bare en dejlig fornemmelse da jeg gik rundt i babyafdelingen og osede - endelig endelig bliver det mig som skal til at købe babytøj, og få barselsgaver af folk - 

Jeg har jo været den som har givet nuttet babytøj til mine veninder (læs: de sidste 3 år har der været baby-boom i vennekredsen) - og nu glæder jeg mig bare sådan til at det er mig og min baby som får dejlige baby-pakker - Det var sørme lige før at jeg igen blev hel melankolsk da jeg stod med et par små stømper, oh suk

Det varmede mit hjerte at baby lå i min mave  og jeg havde bare lyst til købe noget, men gjorde det ikke - jeg venter til de 12 uger er gået, og så vil jeg bestemt købe lidt neutralt tøj.

Dejligt at din mand er stolt og beskyttende.  Det er bare så skønt - og det er så rart for dig.

Og ihhhh hvor må det have været et stort øjeblik at fortælle de nærmeste at du er gravid, det har jeg stadig til gode. 

Min mand føler sig som en han-løve og det er lige før jeg synes han er vokset et par centimeter....hoho ho 

I dag har jeg også hentet bøger på biblioteket. Politikens graviditetsbogs kan jeg varmt anbefale. :-) 

Vi snakkes ved

Hilsen

Pipi

Anmeld

22. april 2010

pipi

HELD OG LYKKE MED SCANNINGEN I DAG

HÅBER DU ER MERE SPÆNDT END NERVØS

JEG KRYDSER FOR DIG OG GLÆDER MIG TIL AT HØRE HVORDAN DET GIK

Morgen-hilsen fra 

PIPI

Anmeld

22. april 2010

VNB

pipi skriver:

HELD OG LYKKE MED SCANNINGEN I DAG

HÅBER DU ER MERE SPÆNDT END NERVØS

JEG KRYDSER FOR DIG OG GLÆDER MIG TIL AT HØRE HVORDAN DET GIK

Morgen-hilsen fra 

PIPI

Mange tak søde!

Du kan tro vi var nervøse og spændte! Men alt gik så fint!

Vi så det dejligste lille hjerteblink!  det var simpelthen ubeskrivelig fantastisk!

Så jeg kan kun sige at i skal glæde jer helt vildt til imorgen!!!!

Glæder mig til at høre fra dig når scanningen er veloverstået!

knus fra mig

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Hvor er det dejligt at høre... Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.