pipi skriver:
hej igen
Jeg var til lægen i dag, og jeg er i dag 5+5 med termin 9 december. Alt så normalt og fint ud, men lægen synes det var lidt mærkeligt at jeg slet ingen kvalme havde - men jeg har nu hørt at det ikke er alle som får kvalme. Men jeg blev da lidt bekymret for jeg mærker næsten ingenting, lidt mens. smerter om aftenen og lidt ømme brystvorter, er heller ikke speciel træt. Har det bare super duper, måske fordi jeg er så lykkelig og glad
Jeg fik en IUI behandling i januar. Efter at have prøve i 1 1/2 år på normal vis. Vi besluttede os derefter på at holde en pause i behandlingen da jeg synes det var en hæftig omgang, og vupti så blev jeg gravid naturligt.
Jeg skal scannes d. 23 marts hvor jeg er 7 +1, min mand har fri den dag, så vi glæder os rigtig meget.
Har du kvalme? eller mærker tegn på graviditet?
Mange hilsner
PIPI
Mange mange gange tillykke! Hvor er det bare skønt for jer!
og vildt nok at vi er flere hvor det lige pludselig er sket naturligt efter man har troet at behandling var den eneste vej frem. VI ER SÅ SEJE! hehe 
Tror du mener at i skal til scanning den 23 april ikk?
hihi!
Vi skal nemlig den 22 april. der vil jeg også være i 7 uge, altså 6+1. KAN NÆSTEN IKKE VENTE MERE!!!!! men nu er der kun 1 uge til! Jubiiiiiii 
jeg mærker en del til mange forskellige symptomer synes jeg... har meget ømme bryster, kvalme on/off hele dagen lang (værst når jeg er sulten), har en del ligament smerter, tisser konstant og så er jeg meget mere træt end jeg plejer...
Synes dog at jeg har dem allesammen i mild grad, dvs jeg føler mig ikke sådan helt vildt generet af det... Faktisk nyder jeg at jeg kan mærke at der sker en stor forandring i min krop lige nu 

Men mht. kvalme, så synes jeg ikke du skal tænke over at du ikke har det... det er da langt fra alle som oplever det. faktisk synes jeg at det er utrolig individuelt hvilke symptomer folk har og i hvilken grad de har det.
Så du gør da det helt rigtige i bare at NYDE det! Jeg er SÅÅÅÅ glad hver eneste morgen når jeg vågner og tænker på at en lille bebs er igang med at vokse i min mave. det er simpelthen så stort og har været vores STØRSTE ønske i over 2 år nu! 
Håber at hele din graviditet kommer til at forløbe godt! og så skal vi to jo også følges hele vejen, så mon ikke vi kommer til at høre meget mere fra hinanden?
STORT knus Vinni!