besøg hos lægen idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

VNB

Baagøe skriver:

Hvor er det dejligt at høre... Stort tillykke

mange mange tak!  vi er også bare Så glade!

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

pipi

Tillykke med hjerteblink 

Kunne de sige noget om hvor langt du var henne ? 

Jeg skriver i morgen, når jeg har været til scanning.

Glæder mig rigtig meget kan du tro.

Hilsen Pipi

Anmeld

23. april 2010

VNB

pipi skriver:

Tillykke med hjerteblink 

Kunne de sige noget om hvor langt du var henne ? 

Jeg skriver i morgen, når jeg har været til scanning.

Glæder mig rigtig meget kan du tro.

Hilsen Pipi

Altså indtil videre synes lægen at vi stadig skal regne med termin den 15 dec. så det vil sige 6+2 idag. men jeg skal til en ny scanning den 6/5 (om 14 dage) hvor han mener at han med meget større sikkerhed kan fastlægge den præcise termin.

tror dog ikke det drejer sig om særlig mange dage hvis det er... fosteret passede jo fint i størrelse til en der er i 7 uge.

men hvis jeg blir noget er det ihvertfald at blive rykket lidt frem

Glæder mig sådan til at høre fra dig idag når i er hjemme igen!

knus

Anmeld

23. april 2010

Michael healer

Stort tillykke, håber også som andre, at du for en nem graviditet

Anmeld

23. april 2010

VNB

Michael healer skriver:

Stort tillykke, håber også som andre, at du for en nem graviditet

Mange mange tak!

Anmeld

23. april 2010

pipi

VNB skriver:

Altså indtil videre synes lægen at vi stadig skal regne med termin den 15 dec. så det vil sige 6+2 idag. men jeg skal til en ny scanning den 6/5 (om 14 dage) hvor han mener at han med meget større sikkerhed kan fastlægge den præcise termin.

tror dog ikke det drejer sig om særlig mange dage hvis det er... fosteret passede jo fint i størrelse til en der er i 7 uge.

men hvis jeg blir noget er det ihvertfald at blive rykket lidt frem

Glæder mig sådan til at høre fra dig idag når i er hjemme igen!

knus

Hej Vinnie

Jeg skal til scanning kl. 13 i dag...og nu glæææææder jeg mig bare sådan, er slet ikke nervøs.

Hvor dejligt at lægen vil scanne dig igen om to uger. Er der en årsag til dette? eller er det bare for at kunne følge med i hvordan det hele forløber?

Jeg er jo 7+1 i dag, så jeg er spændt på hvad der er at se - det er jo ikke størrer end en ært.

Jeg skriver efter scanningen. 

PS. Vi har stadig holdt på hemmeligheden, men jeg tror at jeg efter scanningen vil have stor behov for at sige det til mine søskende og mine forældre - kan bare mærke at jeg brænder for at fortælle dem det.

Hilsen PIPI

Anmeld

23. april 2010

VNB

pipi skriver:

Hej Vinnie

Jeg skal til scanning kl. 13 i dag...og nu glæææææder jeg mig bare sådan, er slet ikke nervøs.

Hvor dejligt at lægen vil scanne dig igen om to uger. Er der en årsag til dette? eller er det bare for at kunne følge med i hvordan det hele forløber?

Jeg er jo 7+1 i dag, så jeg er spændt på hvad der er at se - det er jo ikke størrer end en ært.

Jeg skriver efter scanningen. 

PS. Vi har stadig holdt på hemmeligheden, men jeg tror at jeg efter scanningen vil have stor behov for at sige det til mine søskende og mine forældre - kan bare mærke at jeg brænder for at fortælle dem det.

Hilsen PIPI

kan godt forstå du glæder dig!

nej som jeg skrev før så har lægen bare været sød at give os en scanning om 14 dage udelukkende for at kunne give en mere præcis termins dato  Alt er helt fint og normalt med bebs

Man kan sagtens se noget! du kan jo kigge på min tråd under yltralyds scanninger herinde. jeg lagde et billede ind igår, tror jeres lille bebs er ca lige så stor, måske en meget lille tand større.

Glæd dig til at se det lille hjerte blinke. det er SÅ STORT!  

Anmeld

23. april 2010

pipi

Hej ven/veninde i maven på Vinnie

Jeg har det godt i min mors mave - mine forældre så mit fine hjerte banke, galop galop... Jeg fik et fint portræt af mig selv som skal klæbes ind i den bog som min mor har købt "Min graviditet". WAU

Jeg blev målt til 7.7 m.m. og sygeplejelsken mente min mor havde haft en sen ægløsning.

Maskinen som målte mig beregnede terminen  til d. 12.12.2010, men det er så tidligt og drejer sig om milimeter, så det er ikke helt til at forudsige præcist endnu.

Den søde sygeplejelske sagde, at nu ville de slippe mig for alt så normalt ud, men hvis der opstod noget uventet så kunne min mor kontakte dem igen.

JUBI - er glad for at se det lille Myr i maven

Hilsen

PIPI

Anmeld

23. april 2010

VNB

pipi skriver:

Hej ven/veninde i maven på Vinnie

Jeg har det godt i min mors mave - mine forældre så mit fine hjerte banke, galop galop... Jeg fik et fint portræt af mig selv som skal klæbes ind i den bog som min mor har købt "Min graviditet". WAU

Jeg blev målt til 7.7 m.m. og sygeplejelsken mente min mor havde haft en sen ægløsning.

Maskinen som målte mig beregnede terminen  til d. 12.12.2010, men det er så tidligt og drejer sig om milimeter, så det er ikke helt til at forudsige præcist endnu.

Den søde sygeplejelske sagde, at nu ville de slippe mig for alt så normalt ud, men hvis der opstod noget uventet så kunne min mor kontakte dem igen.

JUBI - er glad for at se det lille Myr i maven

Hilsen

PIPI

Ih stort tillykke! Var det ikk bare verdens fedeste oplevelse at se det lille hjerte blinke blinke blinke derud af - jeg har aldrig oplevet noget større ihvertfald

Hvor er det godt at høre at jeres lille myr har det rigtig godt! Så er der jo kun 3 dage mellem vores termin nu! vildt nok  hehe og hvis jeg så blir sat 3 dage frem til næste scanning så er det da helt vildt! Jeg har nemlig haft tidlig ægløsning sagde min læge! Lidt sjovt

ka godt forstå i er stolte og glade! velkommen i klubben

stort knus

Anmeld

24. april 2010

pipi

Hej igen Vinnie

Det har været den største dag i mit liv i dag.

Jeg har jo ikke fortalt om min graviditet til nogen, men i dag havde jeg inviteret min søster til middag da begge vores mænd skulle noget om aftenen, og vi skulle tøse hygge.

Med mine fine tre scanningsbilleder som jeg fik taget i dag, kunne jeg ikke vente længere med at fortælle hende om min graviditet - Hun ved at vi har prøvet længe, så jeg har bare glædet mig sådan til at overraske hende med scanningsbillederne - men gæt hvem som blev taget med bukserne nede....MIG, Hun gemte nemlig også på en hemmelighed

Jeg viste hende scannings-billederne og hun blev hel mundlam - jeg troede at det var af glæde og at hun skulle holde tårer tilbage...mennnn

Min søster blev paf fordi hun er nemlig også gravid og skæbnen vil, at hun også havde sidste mens. dag d. 4 marts - DET ER SÅÅÅÅÅ VILDT - og vi er lige langt henne i vores graviditet....FOR SURREALISTISK MEN SANDT

Vi er begge måløse og GLADE, og nu har vi skumle planer om  hvordan vi skal fortælle det til vores forældre samtidigt....hihihihi hohoho og optage det på video - Det bliver for VILDT at se deres reaktion!!!!

Hvad er sandsynligheden for at to søstre bliver gravide i samme cyklus.......Min søster havde kun prøvet i 2 mdr. så hun var hurtig.

Vi er så mega GLADE, DOBBELT LYKKE

Min søster var meget misundelig på min scanning, hun må vente til uge 12 - hoho, vi har bestilt tid til nakkefold samme dato uden at vide det, jeg er begyndt at tro at vi er telepatiske

Det føles så uvirkeligt at vi begge har samme termin

Jeg er helt rund på gulvet, og da min mand kom hjem så FESTEDE vi af glæde - spiste kager og kaldte hinanden mor og far og svoger og og og....I morgen skal vi sige det til min søsters mand, og jeg glæder mig sådan til at se hans reaktion.

Godnat og dejligt med din nyeste tråd, så at du havde fået mange indlæg.

Skal du ikke skrive dig på terminslisten for 4. kvartal under Mødregrupper?

Sejt billede du har lagt ud, jeg synes den der blommesæk er for sej - min var også rund og fin :-)

HEJ FRA EN MEGET GLAD PIPI

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.