Hej igen Vinnie
Det har været den største dag i mit liv i dag.
Jeg har jo ikke fortalt om min graviditet til nogen, men i dag havde jeg inviteret min søster til middag da begge vores mænd skulle noget om aftenen, og vi skulle tøse hygge.
Med mine fine tre scanningsbilleder som jeg fik taget i dag, kunne jeg ikke vente længere med at fortælle hende om min graviditet - Hun ved at vi har prøvet længe, så jeg har bare glædet mig sådan til at overraske hende med scanningsbillederne - men gæt hvem som blev taget med bukserne nede....MIG, Hun gemte nemlig også på en hemmelighed
Jeg viste hende scannings-billederne og hun blev hel mundlam - jeg troede at det var af glæde og at hun skulle holde tårer tilbage...mennnn
Min søster blev paf fordi hun er nemlig også gravid og skæbnen vil, at hun også havde sidste mens. dag d. 4 marts - DET ER SÅÅÅÅÅ VILDT - og vi er lige langt henne i vores graviditet....FOR SURREALISTISK MEN SANDT
Vi er begge måløse og GLADE, og nu har vi skumle planer om hvordan vi skal fortælle det til vores forældre samtidigt....hihihihi hohoho og optage det på video - Det bliver for VILDT at se deres reaktion!!!!
Hvad er sandsynligheden for at to søstre bliver gravide i samme cyklus.......Min søster havde kun prøvet i 2 mdr. så hun var hurtig.
Vi er så mega GLADE, DOBBELT LYKKE
Min søster var meget misundelig på min scanning, hun må vente til uge 12 - hoho, vi har bestilt tid til nakkefold samme dato uden at vide det, jeg er begyndt at tro at vi er telepatiske
Det føles så uvirkeligt at vi begge har samme termin 
Jeg er helt rund på gulvet, og da min mand kom hjem så FESTEDE vi af glæde - spiste kager og kaldte hinanden mor og far og svoger og og og....I morgen skal vi sige det til min søsters mand, og jeg glæder mig sådan til at se hans reaktion.
Godnat og dejligt med din nyeste tråd, så at du havde fået mange indlæg.
Skal du ikke skrive dig på terminslisten for 4. kvartal under Mødregrupper?
Sejt billede du har lagt ud, jeg synes den der blommesæk er for sej - min var også rund og fin :-)
HEJ FRA EN MEGET GLAD PIPI