mayapigen skriver:
Ååå hvor skønt at høre en lykkelig historie! Jeg er naturligvis også glad for at høre, at det kan være hårdt... Men jeg var lige ved at blive bange for at ingen ville skrive noget positivt!
Jeg håber, ber og alt mulig andet, for at jeg får samme følelse og held som dig. Jeg glæder mig som en sindsyg til han kommer til verden. Men når alle mine veninder siger "Maya hyg dig imens du ikke er mor, for du får det såå hårdt, og du kan ikke nå i bad mv." Så ender man sgu til sidst med at frygte at blive mor - for alle har nermest advaret en mod det.
Hejsa:0)
Jamen selvfølgelig er det hårdt at blive mor, men det med at dine veinder siger det med at man ikke kan nå i bad er hvad manggen, lifen med på gør det til:0)
Da jeg fik min datter troede jeg at jeg skulle rende med hende på armen HELE tiden og at hun ville blive misrøgtet osv hvis hun bare lå og kiggede lidt selv mens hun var vågen. Så jeg havde også lidt "tidsproblemer" med bad og sådan:0) Men det gælder bare om hurtigt lige at få en daglig rutine, at stå op en halv time før man "ved" baby vågner, at tage vuggen7liften med på badeværelset og bade mens han/hun er vågen og mens man står og makeupper den foran spejlet så snakker man med baby osv.
Så alt er kun så hårdt og besværligt som man gør det til:0)
Nu er Anton nummer to, og man er meget mere afslappet omkring det hele, så denne gang føles det ogs meget lettere, da men er blevet mange erfaringer rigere:0)
Jeg kan se at nogle af de andre skriver at de har haft rigtig hårde fødsler, og jeg må sige, at jeg har været velsignet med to enormt gode og nemme og ukomplicerede fødsler,og det hjælper også meget at man ikke er sengeliggende den første tid:0)
Jeg håber også at du får en skøn start på livet som nybagt mor:0)
Anmeld