mayapigen skriver:
Jeg er lidt træt af at høre på negative oplevelser i starten af barnets liv. Jeg har et par "veninder", der fødte for 1 års tid siden, og som kun kan fortælle mig, hvor meget de grad i starten af deres barns liv, fordi det var så psykisk hårdt for dem. Jeg er intresseret i at høre jer andre, hvordan i opfattede starten af jeres børns liv? Jeg er ikke skramt, for glæder mig enormt meget, og tvivler da heller ikke på, at det bliver meget meget hårdt. Jeg ved også at det er forskelligt, alt afhængig af hvordan børnene har det mv. Men jeg kunne godt tænke mig at høre dette spørgsmål fra andre af...
Så hvordan oplevede i starten af jeres barns/børns liv?
Hilsen Maya
Hejsa:0)
Kan godt forstå du bliver træt af det, for negative historier kan hurtigt fylde for meget:0)
Jeg har født for 12 dage siden og har jordens mest rolige dreng. Han sover, spiser og skider - lever efter de tre S'er:0) Han græder ikke, eller dvs i tre sukunder indtil flasken rammer hans mund når han vågner.
Hvis det stod til ham, så skulle jeg have den klar 5 min inden han vågnede så han ikke skulle vente hele 30 sekunder som det tager at varme og lave den:0) Hehe, meget bestemt mand:0)
Der ud over så sover han om natten, vågner 2 gange for atspise og sover igen. Han hygger er stille og rolig og er bare nem at have med at gøre:0)
Da min datter blev født var det faktisk meget det samme. Hun fik dog en periode da hun var nogle uger gammel hvor hun græd en times tid om aftenen, men det er ikke noget at skrive hjem om:0)
Jeg synes den første tid er helt fantastisk og faktisk den nemmeste tid overhovedet:0) Synes det at have en 6 årig er mere hårdt:0)
Så glæd dig og se frem til en fantastisk tid:0)
Christina
Anmeld