Hvordan var starten af jeres børns liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

Liljesilas

Astasmor skriver:

jeg havde og har stadig en meget nem datter, hun skreg da jo det gør alle børn og nogen gange hvade jeg da også lyst til at lægge hende fra mig lidt. men altså hun var og er en meget glad pige og jamen vi deles dda om hende nu med at hjælpe med alt. jeg skifter dog ble og bader hende... i starten sov rigtig meget men sådan er det jo... og nu leger hun rigtig meget, hun er nu 9 mdr og 3 uger gammel.

Lyder godt, og som om i har været heldige med hende Jeg glæder mig til selv at prøve det at være mor nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Liljesilas

Anne85 skriver:

Vi havde som sagt sagt til familie og venner at de var velkomne imens vi lå på sygehuset... men så snart vi kom hjem ville vi gerne ha ro og skulle nok selv meddele når vi var klar til besøg.

Så fik vi alt besøg overstået i de dage vi var på sygehuset... det var lidt stressende men fint fordi det der er lidt mere tilladt kun at kunne modtage korte besøg og der er der ingen forventning om at du står klar med kaffen og lige har været rundt med støvsugeren inden

Det bedste folk kan gøre er, når de kommer på besøg selv at tage kage med til kaffen eller lige komme med lidt let til aftensmad... det var også guld værd når min mor eller svigrmor fx lige tømte opvaskeren, satte en vask over eller tog en omgang med støvsugeren

Ja så kan man jo lokke de nærmeste i familien til atgive en hånd med, rigtig god ide Jeg ved da ihvertfald min mor vil være meget vild for at besøge os, og det må hun gerne hvis hun giver en hånd med 

Men hold op hvor er jeg spændt på hvordan forholdet imellem mig og veninderne bliver... Jeg er spændt på hvor tit de dukker op, især dem der ikke selv har børn endnu.

Anmeld

10. april 2010

Liljesilas

Limya skriver:

Gud, hvor jeg kender den der følelse af at bare ville krammer,nusse og kysse jeg kan sidde i timevis og bare glo på min sovende søn. og så kan jeg heller ikke lade være med at fælde et par tåre..jeg og min mand drukner ham nok snart af KÆRLIGHED

Det er da bare skønt Glæder mig!

Anmeld

11. april 2010

NinaNymannMadsen

mayapigen skriver:

Lyder godt, og som om i har været heldige med hende Jeg glæder mig til selv at prøve det at være mor nu...

jep meget heldige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.