Det er jeg helt enig med dig i.. Og jeg tror at den/de forældre der har brug for at låne penge af sit barn/sine børn har det meget dårligt med det, men i en given situation kan det være en mødvendighed, for at kunne købe f.eks. nye sko til barnet osv...
Lige præcis.
Hvad behovet er, er vel ikke så vigtigt, hvis bare pengene ender tilbage hvor de kom fra.
Jeg er sikker på, at hvis man er voksen nok til at give sine børn hvad de behøver, og man vælger at låne lidt fra dem, så er man sikkert også voksen nok til at give det tilbage ...omend pengene sikkert kommer fra de voksne lommer fra start af.
Der er stor forskel på at låne lidt fra deres penge som de bare har liggende til rådighed, og ikke lige selv står og behøver, og så på at tømme deres børneopsparing for at efterlade den på 0,00 kr.
Jeg ved at der findes forældre, som bruger deres børn penge.
Og det må da give en dårlig smag i munden.
Men at LÅNE dem og aflevere dem tilbage igen, ser jeg ikke noget større problem i. Selvom jeg ikke selv gør det, så kunne jeg da finde på det, hvis det virkelig var nødvendigt. Min yngste på 10 måneder aner jo intet om penge, og hun bliver bestemt ikke snydt. Så HVIS jeg endelig skulle låne, så ville de også hurtigt komme tilbage igen ....nok endda med en lille fortjeneste, som tak 
Anmeld