Låner du penge af dine børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.735 visninger
62 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2010

Anonym trådstarter

Vil lige høre, om der er nogle er jer andre, som nogle gange kan blive nødtil at låne penge af jeres børn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Soap

Jeg er slet ikke med på hvad du mener ? 

Hvilke penge,  børnepengene eller af lomme penge eller hvad mon du mener ? 

Anmeld

7. april 2010

Anonym trådstarter

Jeg mener lommepenge, altså de penge som de for hver måned for pligter m.m.

Anmeld

7. april 2010

Soap

Det må blive et rungende nej så 

Anmeld

7. april 2010

9510

Nej det gør jeg ikke,,, Jo hvis jeg står i føtex og ikke lige har en 10 til en vogn, og hun har en kan jeg godt lige låne den til vi har handlet

Anmeld

7. april 2010

Anonym trådstarter

Takker for svar

Til jer andre, husk i kan svare ano

Anmeld

7. april 2010

karina1980

det må blive et meget bestemt nej, bliver faktisk helt forraget, over når jeg høre at nogle forældre vælger at tage lån i deres børns navn, når de ikke selv kan låne længere,

det er der jo nok en grund til,

jeg låner ikke penge af mine børn, de har deres penge og jeg har mine penge og det skal ikke blandes sammen

Anmeld

7. april 2010

Lady Marion <3

Nææ det gør jeg ikke , men min datter giver da ind i mellem frokost i byen   Og det får hun da lov til , vi lige sige hun tjener en del og betaler intet for at bo hjemme .

Anmeld

7. april 2010

Barbamama

Altså nu er min datter kun 9mdr, men børnepengene er HENDES hver og en. De bliver for det meste brugt på en ny garderobe igen igen fordi hun vokser så meget. Men jeg låner ikke af hendes penge. Hun har også en sparegris og de penge der er i den bliver også liggende

Anmeld

7. april 2010

Pia.

Nej det kunne jeg ikke drømme om - mine børns penge ville jeg aldrig låne ... Den tanke har aldrig faldet mig ind faktisk...

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.