Anonym skriver:
Vil lige høre, om der er nogle er jer andre, som nogle gange kan blive nødtil at låne penge af jeres børn ?
Nej det gør jeg ikke!!
Og må nok indrømme at det kunne jeg aldrig finde på! Ikke at jeg mener du gør noget forkert, for det er jo op til dig!!
Men jeg har en mor der selv gør det, ved både mig og mine søstre. Og pga det har vi/de mistet rigtigt meget for hende!! (Jeg havde ikke så meget til overs for hende alligevel). Men hun låner rigtigt mange penge af min ene søster. Nu er det kommet op i at hun låner et par 1000 hver gang!
Min søster er begyndt at efterlade hendes pung hjemme med vilje når hun tager derned på besøg! Og vores mor spilder hendes penge væk. Enten spiller hun dem op på nettet. Ellers bliver de brugt på slik, eller andet guf. For ikke at tale om hendes cigeretter, hvilket bestemt er negativt da alle 3 af hendes børn lider af slem astma, og hun er 100% ligeglad og ryger os lige op i hovedet!!
Nå men der hvor jeg ville hen med det indlæg, er at det får vores mor til at fremstå negativt når hun bliver nødt til at låne penge af os!
Knus
Anmeld