Låner du penge af dine børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Kan du ikke fortælle mig, hvorfor det er dybt godnat ?

Dybt godnat - Hvorfor skal man låne penge af sine børn's lommepenge, når man måske kan få det af ens mand/kæreste eller ringe til sin bank og høre om man måske lige må lave et lille overtræk denne måned...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Dybt godnat - Hvorfor skal man låne penge af sine børn's lommepenge, når man måske kan få det af ens mand/kæreste eller ringe til sin bank og høre om man måske lige må lave et lille overtræk denne måned...

ok, så hvis ikke det kan lade sg gøre, via de forslag du her kommer med, så det ok ?

Anmeld

7. april 2010

Mira0911

Anonym skriver:

ok, så hvis ikke det kan lade sg gøre, via de forslag du her kommer med, så det ok ?

Det ved jeg ikke rigtigt... Det er op til personen selv.. Om personen selv synes det er iorden.

Anmeld

7. april 2010

Tina2

Jeg kunne aldrig drømme om at låne penge af mine børn!!!!

Kender en der engang lånte af sin søns penge, fordi hun ville ha' en ny kjole!!!!  Kan slet ikke sætte mig ind i det behov, må jeg sige......

Anmeld

8. april 2010

Anonym trådstarter

Tina2 skriver:

Jeg kunne aldrig drømme om at låne penge af mine børn!!!!

Kender en der engang lånte af sin søns penge, fordi hun ville ha' en ny kjole!!!!  Kan slet ikke sætte mig ind i det behov, må jeg sige......

Hvad så hvis det er til mad, nogle dage sidst på måneden ?

Anmeld

8. april 2010

Mutti2

Anonym skriver:

Vil lige høre, om der er nogle er jer andre, som nogle gange kan blive nødtil at låne penge af jeres børn ?

Nej det gør jeg ikke!!

Og må nok indrømme at det kunne jeg aldrig finde på! Ikke at jeg mener du gør noget forkert, for det er jo op til dig!!

Men jeg har en mor der selv gør det, ved både mig og mine søstre. Og pga det har vi/de mistet rigtigt meget for hende!! (Jeg havde ikke så meget til overs for hende alligevel). Men hun låner rigtigt mange penge af min ene søster. Nu er det kommet op i at hun låner et par 1000 hver gang!

Min søster er begyndt at efterlade hendes pung hjemme med vilje når hun tager derned på besøg! Og vores mor spilder hendes penge væk. Enten spiller hun dem op på nettet. Ellers bliver de brugt på slik, eller andet guf. For ikke at tale om hendes cigeretter, hvilket bestemt er negativt da alle 3 af hendes børn lider af slem astma, og hun er 100% ligeglad og ryger os lige op i hovedet!!

Nå men der hvor jeg ville hen med det indlæg, er at det får vores mor til at fremstå negativt når hun bliver nødt til at låne penge af os!

Knus

Anmeld

8. april 2010

Christinahr

Nej, jeg ville ikke låne mine børns penge.

Hvis man mangler til mad sidst på måneden har man jo budgeteret forkert. Og ja, der kan komme uforudseete udgifter, men jeg havde valgt banken eller mine forældre - ikke mine børn. Og hvis det ikke kan lade sig gøre, så havde jeg stadig fundet en anden løsning

Anmeld

8. april 2010

Soap

Hvis man er nødsaget til den ene gang efter den anden at "låne" af sine børns penge må man da selv kunne se at der er noget galt med ens økonomi og den trænger til et kraftigt eftersyn! 

Man burde sætte sig ned og se på hvor der evt kunne spare på unødvendige ting som cigaretter og andre luksuser som jo egentlig ikk er nødvendige 

Ellers blir det skruen uden ende og du skal jo også huske på at du er et forbillede for dine børn og viser dem hvordan tingene skal være og hvis du var helt med på at det er helt ok og i orden både med dem, dig selv og andre så tvivler jeg på at du havde oprettet som anonym 

Måske en hjælp til spare tråd, giv mig jeres bedste spare tips ville være en god ide 

Anmeld

8. april 2010

Anonym trådstarter

Soap skriver:

Hvis man er nødsaget til den ene gang efter den anden at "låne" af sine børns penge må man da selv kunne se at der er noget galt med ens økonomi og den trænger til et kraftigt eftersyn! 

Man burde sætte sig ned og se på hvor der evt kunne spare på unødvendige ting som cigaretter og andre luksuser som jo egentlig ikk er nødvendige 

Ellers blir det skruen uden ende og du skal jo også huske på at du er et forbillede for dine børn og viser dem hvordan tingene skal være og hvis du var helt med på at det er helt ok og i orden både med dem, dig selv og andre så tvivler jeg på at du havde oprettet som anonym 

Måske en hjælp til spare tråd, giv mig jeres bedste spare tips ville være en god ide 

Det er ikke hver måned, men engang i mellen dette sker.

Grunden til det er ano, er fordi jeg havde på foremmelsen at en masse her inde, ikke syntes det er ok, og da jeg ikke syntes det er sjovt at blive stemplet for at have denne mening, er det oprettet som ano.

Anmeld

8. april 2010

Soap

Syns du selv det er ok ? 

Eller leder du egentlig efter en løsning på ikke at skulle låne fra dem ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.