Lige en lille opdatering til jer som stadig følger med derude
:
Har nu endelig taget mig sammen til at få ringet til klinikken
kan ikke helt forklare hvorfor jeg har været så bange for at gøre det.... måske fordi det hele stadig er så uvirkeligt... og at det er MIG der ringer til DEM og siger at jeg er gravid er fuldstændig den omvendte verden
mit hoved er jo helt indstillet på at det er DEM som skal ringe og sige TILLYKKE!
Men men, det sagde de skam også!
det var vores "faste" sygeplejerske (dvs hende som var med ved ægudtag/ægoplægning og faktisk også hende som ringede og fortalte os at det ikke var lykkes sidste gang ved IVF/ICSI, så det var SÅ rart at vi endelig kunne snakke om noget glædeligt!
Fik svar på alle mine spørgsmål, og hun sagde bla. at nogle kvinder kan teste svagt positivt allerede dagen efter undfangelsen. Så hun så det som helt naturligt at jeg har kunne teste så tidligt.
hun kunne selfølgelig også berolige mig med at det var helt normalt at jeg tisser hvert 20 minut, har kvalme on/off hele dagen og at mit underliv føles som om det vejer 5 kg mere end det plejer - så alt i alt lyder det hele fuldstændig fint! 
Vi har fået en tid til en trygheds scanning den 22/4 dvs. om præsis 14 dage!!!! Der vil jeg nemlig være i 7 uge 
UH hvor jeg glæder mig! håber vi kommer til at se verdens dejligste lille hjemmelavede hjerteblink! 

Mange knus fra en meget glad og lettet Vinni
Anmeld