ømh har lige brug for nogle friske øjne her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

patella

Klock skriver:

Nej der er du forkert på den... Du har din ægløsning når du er 2+ ca... og din forventet mens ca 4+.

Man siger gerne at sidste menses 1. dag er 0+0 og så tæller man op der fra...

Det er rigtigt, det er vidst for længe siden jeg har været gravid 

I uge 2 er ægløsningen og først i uge 4 mens... Det er rigtigt...

det er MEGET tidligt du kan teste så, men det er nok p.g.a. et højt indhold af HCG... Det er jo meget forskelligt - når jeg tænker efter, ku jeg først teste positiv i 5+ noget... altså ca. 1½ uge efter mens skulle være kommet... 

Åh det ER også forvirrende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

VNB

patella skriver:

Det er rigtigt, det er vidst for længe siden jeg har været gravid 

I uge 2 er ægløsningen og først i uge 4 mens... Det er rigtigt...

det er MEGET tidligt du kan teste så, men det er nok p.g.a. et højt indhold af HCG... Det er jo meget forskelligt - når jeg tænker efter, ku jeg først teste positiv i 5+ noget... altså ca. 1½ uge efter mens skulle være kommet... 

Åh det ER også forvirrende 

du er langt fra den eneste som ikke kan finde rundt i de uge betegnelser

Har undersøgt lidt på nettet, og ca 5% kan teste positivt så tidligt som jeg gjorde... og ikke destro mindre gjorde jeg det jo  og her idag er begge streger så fuldstændig lige tydelige. men nu er jeg også på dagen hvor min mens normalt skulle komme. altså 4+0. (heldigvis ingen tegn på mens. 7-9-13!  er SÅ bange for om jeg skulle gå hen og miste nu... men prøver at tænke positivt.)

Men igen, at jeg har kunne trække en meget utydelig streg frem så tidligt som i fredags kan skyldes at jeg har meget HCG hormon i blodet, eller det MÅ jeg jo have

Knus Vinni.

Anmeld

6. april 2010

lotte32

VNB skriver:

mange tak

og  for at i snart får 2 streger også!

Knus Vinni.

Tak  skal scannes fredag og regner så med at blive insemineret søndag eller mandag

knuss Lotte

Anmeld

6. april 2010

VNB

lotte31 skriver:

Tak  skal scannes fredag og regner så med at blive insemineret søndag eller mandag

knuss Lotte

IH hvor spændende!

vil  og håbe på alt det bedste for jer!

Glæder mig til at høre nærmere når scanningen er overstået  

Knus Vinni.

Anmeld

8. april 2010

VNB

Lige en lille opdatering til jer som stadig følger med derude :

Har nu endelig taget mig sammen til at få ringet til klinikken  kan ikke helt forklare hvorfor jeg har været så bange for at gøre det.... måske fordi det hele stadig er så uvirkeligt... og at det er MIG der ringer til DEM og siger at jeg er gravid er fuldstændig den omvendte verden  mit hoved er jo helt indstillet på at det er DEM som skal ringe og sige TILLYKKE!

Men men, det sagde de skam også!  det var vores "faste" sygeplejerske (dvs hende som var med ved ægudtag/ægoplægning og faktisk også hende som ringede og fortalte os at det ikke var lykkes sidste gang ved IVF/ICSI, så det var SÅ rart at vi endelig kunne snakke om noget glædeligt!

Fik svar på alle mine spørgsmål, og hun sagde bla. at nogle kvinder kan teste svagt positivt allerede dagen efter undfangelsen. Så hun så det som helt naturligt at jeg har kunne teste så tidligt.  hun kunne selfølgelig også berolige mig med at det var helt normalt at jeg tisser hvert 20 minut, har kvalme on/off hele dagen og at mit underliv føles som om det vejer 5 kg mere end det plejer - så alt i alt lyder det hele fuldstændig fint!

Vi har fået en tid til en trygheds scanning den 22/4 dvs. om præsis 14 dage!!!! Der vil jeg nemlig være i 7 uge  

UH hvor jeg glæder mig! håber vi kommer til at se verdens dejligste lille hjemmelavede hjerteblink!

Mange knus fra en meget glad og lettet Vinni

Anmeld

8. april 2010

B&J

UHHH hvor spænde glæder mig til af høre mere

Anmeld

8. april 2010

VNB

B&J skriver:

UHHH hvor spænde glæder mig til af høre mere

mange tak  og sikke en dejlig og KØN bebs du har!

knus Vinni.

Anmeld

8. april 2010

B&J

VNB skriver:

mange tak  og sikke en dejlig og KØN bebs du har!

knus Vinni.

mange tak

Anmeld

8. april 2010

MM1987

VNB skriver:

Lige en lille opdatering til jer som stadig følger med derude :

Har nu endelig taget mig sammen til at få ringet til klinikken  kan ikke helt forklare hvorfor jeg har været så bange for at gøre det.... måske fordi det hele stadig er så uvirkeligt... og at det er MIG der ringer til DEM og siger at jeg er gravid er fuldstændig den omvendte verden  mit hoved er jo helt indstillet på at det er DEM som skal ringe og sige TILLYKKE!

Men men, det sagde de skam også!  det var vores "faste" sygeplejerske (dvs hende som var med ved ægudtag/ægoplægning og faktisk også hende som ringede og fortalte os at det ikke var lykkes sidste gang ved IVF/ICSI, så det var SÅ rart at vi endelig kunne snakke om noget glædeligt!

Fik svar på alle mine spørgsmål, og hun sagde bla. at nogle kvinder kan teste svagt positivt allerede dagen efter undfangelsen. Så hun så det som helt naturligt at jeg har kunne teste så tidligt.  hun kunne selfølgelig også berolige mig med at det var helt normalt at jeg tisser hvert 20 minut, har kvalme on/off hele dagen og at mit underliv føles som om det vejer 5 kg mere end det plejer - så alt i alt lyder det hele fuldstændig fint!

Vi har fået en tid til en trygheds scanning den 22/4 dvs. om præsis 14 dage!!!! Der vil jeg nemlig være i 7 uge  

UH hvor jeg glæder mig! håber vi kommer til at se verdens dejligste lille hjemmelavede hjerteblink!

Mange knus fra en meget glad og lettet Vinni

Hvor er det godt...

Og 14 dage det er ikke så længe....

Det er bare så vildt at du nu er "hjemmelavet" gravid...

Anmeld

8. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Hvor er det godt...

Og 14 dage det er ikke så længe....

Det er bare så vildt at du nu er "hjemmelavet" gravid...

hov havde slet ikke set at du havde skrevet herinde

nej 14 dage er ikke så lang tid, med de må alligevel gerne gå lidt tjept!  Tror nemlig først at jeg sådan rigtig opfanger at jeg er gravid når vi har været til den scanning...

men ja det er for vildt! Vi føler os så heldige! Så Lotto gider vi ikke mere... vores held må ligesom være brugt op nu  

Håber SÅÅÅÅÅÅ meget at du kommer med i termins gruppen!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.