Hvem er du? (fortæl lidt om dig selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Sara.

God idé

Jeg hedder Sara og er 23 år... d.6 april blir jeg dog 24.

Jeg er gift med Christian (27) som jeg elsker over alt i verden!!! Vi har det så godt sammen.. nogen gange blir jeg helt ulykkelig over om det virkelig kan være sandt..... virkelig dumt! Han er desuden også herinde og hedder CRS. Han er lærling som elektronik fagtekniker og færdig uddanet feb. 2011.

Jeg selv læser til pædagog og er lige blevet færdig med min 1 lønnet praktik som var i en vuggestue. Nu holder jeg så et års barsel på su klip (indtil feb.2011 hvor jeg påbegynder pæd. studiet).

Jeg har termin med mit andet barn d.26 marts..... Så nu venter jeg bare på at h*n melder sin ankomst!!! Er ved at være virkelig utålmodig! Og halv gnaven tror jeg... får en del smsér fra venner og familie + opkald om der mon er sket noget, gode tip, osv osv... Kærligt ment fra dem, men blir så irriteret....

Udover barnet vi går og venter på har min mand og jeg i forvejen Lærke som er 2½ år (fra okt 07). Hun er den skøøøøøøøneste pige. Meget glad hele tiden. Går og synger og danser utrolig meget... Og elsker sine dansekjoler, dansesko osv osv... hun er virkelig en PIGE. Lidt sjovt for jeg er ikke selv en der er meget piget.... (bruger ikke make up udover lidt til fest, går ikke synderligt meget op i tøj, har ike mange sko osv...) Til dagligt går hun i verdens bedste vuggestue med den bedste madordning jeg kunne ønske!

Hov, vi kommer forresten fra Århus C. Boede inditl for et halvt år siden til leje i en lejlighed på 54 m2, men har nu fået en større på næsten 80 - i samme opgang - og til virkelig god pris! Så det er dejligt.

fra Sara

I er velkomne til at skrive hvis i vil vide mere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

BinaMor

jeg hedder sabina og er snart 24 år. mor til gabriella på 2 og gravid med termin til august.

jeg er nok af den alternative i favn mor type.

jeg er til slynger, stofbleer, samsovning, og nær kontakt den første lange tid. samtidig er jeg nok ret afslappet mht mad dvs min datter må gerne få is selvom hun ikke er over 10

jeg sys selv jeg er en åben og fordomsfri person der self har sine grænser/meninger og ææælser en god principdiskussion

jeg læser hf til dagligt..og regner med at være uddannet pædagog når jeg engang er færdig med mit baby making.

aloha herfra

Anmeld

2. april 2010

Dot D

Diana... skriver:

Uden døres køkken ej det er jo bare min drøm at få sådan et  håber vi må se billeder når det er færdigt  og os velkommen til dig 

Jeg  for at du kommer ind. hi hi kan jeg godt forstå du ikke har fortrudt det er os en super side.

Jeg lover at der kommer billeder, men det er som om alt går lidt langsommere her end forventet, men de skal nok komme når det er klar. Jeg håber også at det går for dig, du ved godt at du kan få en masse hjælp, når du er ordblind, ikke? Det kan hjælpe dig til dit mål, det er bare en god idé at begynde at søge om det hurtigt. De er ikke altid tid så hurtige, og man skal ofte igennem nogle test før man bliver fundet "egnet" til hjælp. Kender en som er startet på pædagoguddannelsen her i februar og hun får hjælp pga ordblindhed.

Anmeld

2. april 2010

incognito

Diana... skriver:

Velkommen til denne side. og her er flere her inde som ikke er gravide eller har børn men er her for hyggen skyld så jeg kan sagtens forstå du er her især når du kan bruge det til noge i din uddannelse  

Hvor er det godt du nu er glad igen og har nogen mål det betyder meget.

Kan du tage hele 10 klasse på et halvt år? øv hvor snyd hi hi jeg skal havde engelsk 10 klasse og det tager et helt år 

Men velkommen til og selvfølgelig skal du bare spørge løs!

Ja, jeg kan heldigvis tage 10 klasse på et halvt år. Til at starte med, da jeg snakkede med skolevejlederen, var jeg lidt irriteret over, at jeg SKULLE have en 10 klasse for at kunne komme på HF - men nu er jeg glad for det, da jeg har mødt en masse dejlige mennesker. Og et halvt år går hurtigt.

Du må da endelig sige til, hvis du har brug for lidt hjælp til engelsk - jeg elsker det fag

Anmeld

2. april 2010

9510

super ide..

Jeg hedder May-Britt og har 2 skønne unger, Cecilie fra 01 og Oliver fra 09,

Gift med den skønneste mand, som lige er startet som trucker og desværre ikke er meget hjemme,

mig selv jeg går pt på barsel men når det er ovre skal jeg tilbage til mit skønne rengøringsjob på Rockwool

vi bor mellem Hobro og Hadsund ude på landet

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Dot D skriver:

Jeg lover at der kommer billeder, men det er som om alt går lidt langsommere her end forventet, men de skal nok komme når det er klar. Jeg håber også at det går for dig, du ved godt at du kan få en masse hjælp, når du er ordblind, ikke? Det kan hjælpe dig til dit mål, det er bare en god idé at begynde at søge om det hurtigt. De er ikke altid tid så hurtige, og man skal ofte igennem nogle test før man bliver fundet "egnet" til hjælp. Kender en som er startet på pædagoguddannelsen her i februar og hun får hjælp pga ordblindhed.

Jeg kender det alt for godt når det går langsommer end forventet  Det gør det også her. Men det er os bare det vær når man er færdig. Glæder mig rigtig meget til at se det  

1000 tak. Ja jeg har godt snakket med dem om det hjælp man kan få men jeg tror desværre bare ikke jeg består prøven  Jeg har arbejdet rigtig meget selv med min ordblind = jeg har læst rigtig meget og skriver rigtig meget og det er jo med til at gøre det bedre MEN jeg er heller ikke god nok men jer er for godt til at bestå prøvet til den hjælp tror jeg. men nu tager jeg den så må vi se. men jeg ligger lidt dumt sådan lige i midten  

Anmeld

2. april 2010

Diana...

incognito skriver:

Ja, jeg kan heldigvis tage 10 klasse på et halvt år. Til at starte med, da jeg snakkede med skolevejlederen, var jeg lidt irriteret over, at jeg SKULLE have en 10 klasse for at kunne komme på HF - men nu er jeg glad for det, da jeg har mødt en masse dejlige mennesker. Og et halvt år går hurtigt.

Du må da endelig sige til, hvis du har brug for lidt hjælp til engelsk - jeg elsker det fag

Jeg jeg tror os det er en god ide det er godt at havde 10 klasse os. og ja man møder en masse nye fantastiske mennesker jeg glæder mig os til jeg skal starte. 

Ihh hvor er du sød det kan være jeg tager dig på ordet .

Anmeld

2. april 2010

Diana...

lærkes_mor skriver:

God idé

Jeg hedder Sara og er 23 år... d.6 april blir jeg dog 24.

Jeg er gift med Christian (27) som jeg elsker over alt i verden!!! Vi har det så godt sammen.. nogen gange blir jeg helt ulykkelig over om det virkelig kan være sandt..... virkelig dumt! Han er desuden også herinde og hedder CRS. Han er lærling som elektronik fagtekniker og færdig uddanet feb. 2011.

Jeg selv læser til pædagog og er lige blevet færdig med min 1 lønnet praktik som var i en vuggestue. Nu holder jeg så et års barsel på su klip (indtil feb.2011 hvor jeg påbegynder pæd. studiet).

Jeg har termin med mit andet barn d.26 marts..... Så nu venter jeg bare på at h*n melder sin ankomst!!! Er ved at være virkelig utålmodig! Og halv gnaven tror jeg... får en del smsér fra venner og familie + opkald om der mon er sket noget, gode tip, osv osv... Kærligt ment fra dem, men blir så irriteret....

Udover barnet vi går og venter på har min mand og jeg i forvejen Lærke som er 2½ år (fra okt 07). Hun er den skøøøøøøøneste pige. Meget glad hele tiden. Går og synger og danser utrolig meget... Og elsker sine dansekjoler, dansesko osv osv... hun er virkelig en PIGE. Lidt sjovt for jeg er ikke selv en der er meget piget.... (bruger ikke make up udover lidt til fest, går ikke synderligt meget op i tøj, har ike mange sko osv...) Til dagligt går hun i verdens bedste vuggestue med den bedste madordning jeg kunne ønske!

Hov, vi kommer forresten fra Århus C. Boede inditl for et halvt år siden til leje i en lejlighed på 54 m2, men har nu fået en større på næsten 80 - i samme opgang - og til virkelig god pris! Så det er dejligt.

fra Sara

I er velkomne til at skrive hvis i vil vide mere!

Det er så dejligt i har det sådan dig og din mand og vi kan tydelig mærke det her inde på baby os man bliver nogen gange helt misundelig ha ha. 

Ja nu må h*n da komme ud snart der ikke noget være end at gå over grrr jeg var ved at blive sindsyg ha ha. 

Fed i har fået en større lejlighed og til en god pris der skal man være heldig  Jeg troet faktisk du/i var fra sjælland men der er i jo så ikke ha ha 

Anmeld

2. april 2010

incognito

Diana... skriver:

Jeg jeg tror os det er en god ide det er godt at havde 10 klasse os. og ja man møder en masse nye fantastiske mennesker jeg glæder mig os til jeg skal starte. 

Ihh hvor er du sød det kan være jeg tager dig på ordet .

Det skader i hvert fald ikke, at lære mere - og hey, jeg er jo stadig ung, når jeg er færdig med 10 klassen og også HF'en. Woohoo.
Og ja, man møder altså masser af søde mennesker - jeg er blevet ret gode venner med en sød tøs på snart de 30 år og med tre drenge. Ikke ligefrem fordi man ville tro det

Anmeld

2. april 2010

MinWilliam

Super god ide

Jeg hedder Dorthe og bor med min forlovede Kennet i lejlighed i Holstebro.. Venter vores første barn men termin den 10 juli og det bliver en lille dreng, Vi glæder os rigitgt meget..

I det daglige arbejder jeg som social og sundhedshjælper i hjemmeplejen og det er jeg bare super glad for men er dog pt sygmeldt pga bækken smerter og går på barsel her til maj..

I min fritid er jeg sammen med kæresten og Venner/veninder..  Ellers kan jeg godt lide at være i naturen det er så skønt Jeg laver også selv armbånde og broeder..

Jeg er ny her på siden så det er super dejligt med sådan en tråd

Skriv hvis i vil vide mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.