God idé 
Jeg hedder Sara og er 23 år... d.6 april blir jeg dog 24.
Jeg er gift med Christian (27) som jeg elsker over alt i verden!!! Vi har det så godt sammen.. nogen gange blir jeg helt ulykkelig over om det virkelig kan være sandt..... virkelig dumt! Han er desuden også herinde og hedder CRS. Han er lærling som elektronik fagtekniker og færdig uddanet feb. 2011.
Jeg selv læser til pædagog og er lige blevet færdig med min 1 lønnet praktik som var i en vuggestue. Nu holder jeg så et års barsel på su klip (indtil feb.2011 hvor jeg påbegynder pæd. studiet).
Jeg har termin med mit andet barn d.26 marts..... Så nu venter jeg bare på at h*n melder sin ankomst!!! Er ved at være virkelig utålmodig! Og halv gnaven tror jeg... får en del smsér fra venner og familie + opkald om der mon er sket noget, gode tip, osv osv... Kærligt ment fra dem, men blir så irriteret....
Udover barnet vi går og venter på har min mand og jeg i forvejen Lærke som er 2½ år (fra okt 07). Hun er den skøøøøøøøneste pige. Meget glad hele tiden. Går og synger og danser utrolig meget... Og elsker sine dansekjoler, dansesko osv osv... hun er virkelig en PIGE. Lidt sjovt for jeg er ikke selv en der er meget piget.... (bruger ikke make up udover lidt til fest, går ikke synderligt meget op i tøj, har ike mange sko osv...) Til dagligt går hun i verdens bedste vuggestue
med den bedste madordning jeg kunne ønske!
Hov, vi kommer forresten fra Århus C. Boede inditl for et halvt år siden til leje i en lejlighed på 54 m2, men har nu fået en større på næsten 80 - i samme opgang - og til virkelig god pris! Så det er dejligt.
fra Sara
I er velkomne til at skrive hvis i vil vide mere!
Anmeld