Hvem er du? (fortæl lidt om dig selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

morNov2010

Jeg hedder Mette og er 36 år. Jeg er gift med Jens på snart 37.

Jeg har en søn (Rasmus) på 7½ fra et tidligere forhold, og min mand Jens har Mads og Louise på 10½ og 9 fra et tidligere forhold. Vi venter sammen en lille efternøler i starten af november, og glæder os utroligt meget, og det samme gør ungerne.

Vi har været gift i 1 år i morgen (3. april).

Jeg er lægesekretær og min mand er nattevægter.

Min søn har Tourettes +, og har ofte svært ved at få tingene til at fungere i det sociale liv. Der skal ikke meget til at slå ham ud af balance, så derfor er vores hverdag meget struktureret. Det bliver spændende at se, hvordan vi får det hele til at gå op i en højere enhed når babyen melder sin ankomst, men tror faktisk det til tider kan være en fordel at hverdagen er meget struktureret i forvejen.

Det kan selvfølgelig godt være svært, ikke altid at kunne være spontan, men han bliver kun ældre, og tingene bliver bedre, så det skal nok gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Camilla_a

Jeg hedder Camilla, er lige blevet 25 og bor i Esbjerg. Sammen med min dejlige kæreste har jeg 2 drenge, Frey på 2,5år og Loke på 1,5år.

Pt er jeg igang med at supplere min HF med en 12ugers HG, så jeg kunne søge en elevplads som lægesekretær, men der er desværre ikke så mange elevpladser så man skal være meget heldig og jeg er så en af de mange uheldige... Men efter sommer starter jeg på socialrådgiveruddannelsen.

Min kæreste Morten på 32 arbejder hos et offshore firma her i byen, men arbejder mest hjemme på basen, dog er han lige i nat smuttet på kursus i 8 dage i abu dhabi. (Ja om et par timer sidder han i ca 30graders varme)

Camilla

Anmeld

2. april 2010

Lunae

Godt initiativ )

jeg hedder Luna og er 23 år. Jeg bor i Århus sammen med min kæreste Simon. Vi har været sammen i 6 år og venter nu vores første barn d. 26 august!

Jeg læser til pædagog og er netop nu i min 1 lønnet praktik på en skole for børn med autisme og ADHD! Jeg håber, at kunne bestå praktikken inden barsel )

min kæreste læser til bygningskobstruktør og er virkelig glad for det!

Vores fritid bruger vi på familie og venner, samt så mange udenlandsrejser så muligt! Endvidere er vi begge store shoppere, så derfor er det nogle gange en ulempe, at bo i Århus C ) vi bruger til sidst meget tid på kulturen! Vi elsker, at gå i teateret, Musikhuset og til koncerter! I aften skal vi til dizzy mizz lizzy og jeg glæder mig som et lille barn )

Anmeld

2. april 2010

TbCp

Fin idé

Jeg hedder Tina, er 31 (en måned endnu). Er gift med min mand Carsten og sammen med vores datter Liva, bor vi i vores dejlige hus i Odense C.
Liva er 2 1/2 og går i dagpleje, min mand har sit eget IT firma og arbejder hjemmefra, jeg selv er uddannet pædagog men arbejder PT som privat dagplejer.

Fritiden bliver som regel brugt på min mand og barn samt på baby.dk

Anmeld

2. april 2010

Moar'en

Jamen så vile jeg da også lige skrive.

Hej Jeg hedder Rikke og er 25 (26 til maj) Jeg er gift med Anders på 28, sammen har vi vores dejlige lille dreng Viktor på 13 mdr (feb 09) Til daglig arbejder anders som sap konsulent ved Vejle handelsskole. Jeg går pt hjemme med Viktor med kompentation for tabt arbejdsfortjeneste da han er hjertebarn. Han har lige fået lov at starte i DP og vi har fået tilbudt en plads pr 1 maj, så det bliver spændende. Når han starter skal jeg tilbage på arbejde som social og sundhedshjælper i hjemmeplejen, det bliver spændende har ikke været der siden dec. 08.

Vi har lige købt hus, lidt uden for Vejle, som vi flyttede ind i, i dec. 09 så her går fritiden med at ordne hus og have.

Det var lidt om mig, vil i vide mere, skal i bare spørge.

Anmeld

2. april 2010

CarinaSB

Hejsa :)

Jeg vil da os være med :)

Jeg hedder Carina og er 22 (23 i juli) Bor sammen med min kæreste per på 27 og vores dejlige søn Noah på 8 mdr :) Per er selvstændig og arbejder med virksomheds rådgivning og jeg er pt på barsel .. Men starter på HG til Sommer. Og Noah starter i DP d 1/6-10I fritiden ja der går vi lange ture med klapvognen (og Noah sidder jo selvføli i den ;) Og nusser om vores 2 dejlige hunde .. :)

Og så holder jeg meget af at gå ude i haven og nusse .. Det er så dejlig afslapne :)

Anmeld

2. april 2010

Halbschön

Skøn idé..

Jamen jeg hedder Renée og er 22år gammel... Jeg bor i Kolding sammen med min kæreste Jimmi på 24, som jeg har været sammen med i lige knap halvandet år.. (og ja, Jimmi & Renée, den har vi hørt meget for)

Vi har sammen vores lille guldklump Nicolai på 5mdr(okt.2009), så han blev hurtigt til, efter at vi havde mødt hinanden...

Vi bor sammen i en lejelejlighed i Kolding, men leder efter et rækkehus, da denne lejlighed er ALT for dyr, taget i betragtning af, hvad vi får for pengene. Men da vi flyttede ind var jeg højgravid, så vi tog det første det bedste..

Ellers læser jeg til sygeplejerske, startede igen efter barsel d. 1/3. Jeg mangler mere ell. mindre kun min BA-opgave, og til januar skulle jeg meget gerne stå med et eksamensbevis i hånden.

Jimmi arbejder som 1.mand ved en vognmand under GLS, han er stadig lidt i vildrede med, hvad han vil uddanne sig til..

Ja, det var vist det - ellers skriv

// Renée

Anmeld

2. april 2010

Frejasmor

Hejsa alle sammen

Jeg hedder Sarah og er 26 år og bor i hundested, nordsjælland sammen med min mand Kennet 26 år og min dejlige datter Freja som er 7 måneder.

Lige nu er jeg på barsel, men når jeg ikke er det er jeg pædagog i en børnehave, og jeg elsker mit arbejde

Min fritid bruger jeg på vores familier og venner og kommer i ny og næ også ned i det lokale fitness center, og får rørt mig lidt...

Det var lidt om mig..

knus fra mig

P.S. Super god ide den her tråd

Anmeld

2. april 2010

Lady Marion <3

Tanja 37 år ,

Kæreste  Henrik snart 34 år .

Børn .....

Michelle 17 år

Casper 14 år

Alexander 11 mdr .

Vi bor i Hillerød , jeg arbejder som sosu hj. i Hillerød hjemmepleje . Henrik er direktør i en universitetsboghandel .

Fritiden går med familien , Henrik spiller fodbold , jeg har haft redet en del..

Det var vist det  

Anmeld

2. april 2010

Sara.

Diana... skriver:

Det er så dejligt i har det sådan dig og din mand og vi kan tydelig mærke det her inde på baby os man bliver nogen gange helt misundelig ha ha. 

Ja nu må h*n da komme ud snart der ikke noget være end at gå over grrr jeg var ved at blive sindsyg ha ha. 

Fed i har fået en større lejlighed og til en god pris der skal man være heldig  Jeg troet faktisk du/i var fra sjælland men der er i jo så ikke ha ha 

Ej hvor sjovt at du troede vi var fra sjælland

Jeg selv er opvokset i Mårslet som ligger liiiiiige lidt syd for Århus og min mand er også opvokset her ved Århus, så vi fra Århus Kunne aldrig drømme om at flytte væk fra jylland....

Synes det er en god idé med sådan en tråd her  og hvor er du god til at svare folk....  det kunne jeg lære lidt af.. men prøver!

Synes i det hele taget du virker som en rigtig rar person!!

Må lige få min mand til at skrive herinde også, så må vi se om det er nogenluinde det samme han skriver. hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.