Hvem er du? (fortæl lidt om dig selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

morNov2010

Jeg hedder Mette og er 36 år. Jeg er gift med Jens på snart 37.

Jeg har en søn (Rasmus) på 7½ fra et tidligere forhold, og min mand Jens har Mads og Louise på 10½ og 9 fra et tidligere forhold. Vi venter sammen en lille efternøler i starten af november, og glæder os utroligt meget, og det samme gør ungerne.

Vi har været gift i 1 år i morgen (3. april).

Jeg er lægesekretær og min mand er nattevægter.

Min søn har Tourettes +, og har ofte svært ved at få tingene til at fungere i det sociale liv. Der skal ikke meget til at slå ham ud af balance, så derfor er vores hverdag meget struktureret. Det bliver spændende at se, hvordan vi får det hele til at gå op i en højere enhed når babyen melder sin ankomst, men tror faktisk det til tider kan være en fordel at hverdagen er meget struktureret i forvejen.

Det kan selvfølgelig godt være svært, ikke altid at kunne være spontan, men han bliver kun ældre, og tingene bliver bedre, så det skal nok gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Camilla_a

Jeg hedder Camilla, er lige blevet 25 og bor i Esbjerg. Sammen med min dejlige kæreste har jeg 2 drenge, Frey på 2,5år og Loke på 1,5år.

Pt er jeg igang med at supplere min HF med en 12ugers HG, så jeg kunne søge en elevplads som lægesekretær, men der er desværre ikke så mange elevpladser så man skal være meget heldig og jeg er så en af de mange uheldige... Men efter sommer starter jeg på socialrådgiveruddannelsen.

Min kæreste Morten på 32 arbejder hos et offshore firma her i byen, men arbejder mest hjemme på basen, dog er han lige i nat smuttet på kursus i 8 dage i abu dhabi. (Ja om et par timer sidder han i ca 30graders varme)

Camilla

Anmeld

2. april 2010

Lunae

Godt initiativ )