Eva skriver:
Nej nej..du misforstår...det jeg mente var at du ikke ville bryde dig om den måde..
og jeg tror på jeg har en menneskelig indsigt der gør at jeg ikke ville give noget til en pædagog som ville finde denne adfærd forkert eog grænseoverskridende. Så jeg forholder mig nu kun til dit udsagn og det faktum at vi alle er forskellige og disse forskelligheder håber og tror jeg på at man kan fornemme. Ville da være så ked af hvis jeg ved min handlemåde gjorde en pædagog skidt tilpas.
Så det var altså slet ikke negativt, på ingen måde...
synd du misforstod.
Knus til dig..:9
Nå jamen du skriver :" Men havde jeg dig som pædagog til mine unger, så tror jeg heller ikke jeg ville have det forhold til dig som til hende her...sådan noget fornemmer man jo"
Jeg tror da enhver ville have forstået den på samme måde som jeg! Og jeg kan da fortælle dig, at pædagoger/ lærere som bliver overrasket af en forælder FØLGELIG bliver rørte og overvældede over den tanke, men det gør det da ikke mindre grænseoverskridende.
Jeg har da modtaget en gave i mit virke som pædagog, det var vildt sødt og betænksomt men jeg ville da ønske jeg aldrig havde fået den idet jeg da sagtens kunne mærke en ændring på mine kollegaer.
Og ja... jeg synes ikke man skal købe fagfolk, er men istedet anvende sine talegaver da ord betyder så meget mere end materielle ting.
Anmeld