Hej piger...
Jeg er en af de der forældre der altid køber julegave til mine børns institution...også gerne en lille ting til sommerferien eller ved andre begivenheder.
Her sidste jul valgte vi dog at lade være med at give min store drengs klasselærer af forskellige årsager.
Min nummer to drengs sfo ville jeg egentlig gerne give, men der er kun en der, som virkelig gøår en forskel og som jeg og min søn sætter meget pris på. Hun er guld værd og jeg er meget nervøs for om hun holder ud eller snart finder et andet job. Men hende her ville jeg så give noget til, det blev så her op til påske at jeg brugte en lille formue på et lækkert påskeæg med fyldte chokolader...nammenam
og Bertram gave hende det meget stolt, vi havde længe talt om at hun skulle have noget...hun fik så et kram og jeg sagde til hende hvilken betydning hun har for os og at hun virkelig gør en forskel og at vi derfor havde lyst til at give en lille tilkendegivelse
Men er det forkert? hvordan gør I...? giver I alle eller kan I også finde på at vise, sige eller købe noget der fortæller disse skønne mennesker at de ikke bare tages for givet og at man godt kan se de gør noget ekstra?
Knus Eva..
Anmeld