Hvornår begyndte i at tage jeres nyfødte med ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

millesofie

Ja mig og Tinke var ude at gå den første gang (til købmanden) da hun var 4 dage gammel (2dage efter vi kom hjem)

da hun var ca 8 dage gammel var jeg ude og kigge på julegaver

hun er fra den 10 dec så jeg havde lidt travlt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Cris

Dagen efter, men kun korte ture i starten. Mest fordi man kunne aldrig regne med, hvornår de pludseligt vågnede og ville have bryst. Begge mine børn har ammet rigtigt længe og meget i de første uger.

Anmeld

23. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ha ha, ja bare se at komme igang  Jeg kan ikke.... Kan ikke engang starte symaskinen op....

Altså den er fin til formål som det her på billedet men kan ikke bruge den i længere tid af gangen, da den er polstret for lidt i stropperne.... Men vil så også lige sige jeg ikke er en af dem der går rundt med mit barn i slynge vildt meget... Men havde den med, hvis jeg var ude at handle og havde ham i barnevognen fx:-)

Nogle bruger dem jo rigtig meget og laver alt muligt mens de har barnet i slyngen, men det kan jeg altså ikke:-)

Nej, der må man vel også prøve sig frem:-)

Altså min mand skal overhovedet ikke sy nogen slynge til vores mand, og det skal jeg for den sags skyld heller ikke! det kan godt være det er en meget hyggelig tanke, men så bliver det i dén grad på bekostning af sikkerheden, det er helt sikkert. Tør faktisk heller ikke garantere for udseendet:-)

Nu sad vi lige begge og kiggede de bileder af Milas og Filuca du sendte tidligere i dag, hold k... hvor er de altså bare helt vidunderlige

Anmeld

23. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ha ha, ja bare se at komme igang  Jeg kan ikke.... Kan ikke engang starte symaskinen op....

Altså den er fin til formål som det her på billedet men kan ikke bruge den i længere tid af gangen, da den er polstret for lidt i stropperne.... Men vil så også lige sige jeg ikke er en af dem der går rundt med mit barn i slynge vildt meget... Men havde den med, hvis jeg var ude at handle og havde ham i barnevognen fx:-)

Nogle bruger dem jo rigtig meget og laver alt muligt mens de har barnet i slyngen, men det kan jeg altså ikke:-)

Nu fandt jeg lige den der seneste artikel som gjorde mig lidt bekymret. Den ligger i en anden tråd. Det er ikke så meget det med ulykkerne hvor slyngen er gået op og babyen er faldet ud. Det altså være et spørgsmål om at bruge en godkendt slynge og sørge for at bruge/"binde" den korrekt. Som du kan se handler det her om kvælning pga stillingen de ligger i. men så igen - det handler om 14 tilfælde!! det er jo ingenting i hele USA og over hvor lang en periode...? Sådan nogle tal er ltid lidt svære at forholde sig til når de ikke underbygges ordentligt... men synes alligevel det er lidt bekymrende...

http://www.bt.dk/test/kvalt-i-slynge-14-babyer-doede

Anmeld

23. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

Nej, der må man vel også prøve sig frem:-)

Altså min mand skal overhovedet ikke sy nogen slynge til vores mand, og det skal jeg for den sags skyld heller ikke! det kan godt være det er en meget hyggelig tanke, men så bliver det i dén grad på bekostning af sikkerheden, det er helt sikkert. Tør faktisk heller ikke garantere for udseendet:-)

Nu sad vi lige begge og kiggede de bileder af Milas og Filuca du sendte tidligere i dag, hold k... hvor er de altså bare helt vidunderlige

Taaaak, jamen det er nogle skønne unger  Har puttet med Milas meget af dagen da jeg på 2. dagen har ham hjemme da han er syg med feber og hoste.... Og hvor ER det bare hyggeligt at ligge der og se Teletubbies og Pingu med min skønne, dejlige dreng:-)

Han er en rigtig mama's boy

Anmeld

23. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

Nu fandt jeg lige den der seneste artikel som gjorde mig lidt bekymret. Den ligger i en anden tråd. Det er ikke så meget det med ulykkerne hvor slyngen er gået op og babyen er faldet ud. Det altså være et spørgsmål om at bruge en godkendt slynge og sørge for at bruge/"binde" den korrekt. Som du kan se handler det her om kvælning pga stillingen de ligger i. men så igen - det handler om 14 tilfælde!! det er jo ingenting i hele USA og over hvor lang en periode...? Sådan nogle tal er ltid lidt svære at forholde sig til når de ikke underbygges ordentligt... men synes alligevel det er lidt bekymrende...

http://www.bt.dk/test/kvalt-i-slynge-14-babyer-doede

Ja, jeg har læst den og det er da bestemt rigtig skræmmende... Men ja, også "små" tal i et stort land, men alligevel....

Jeg brugte netop en ringslynge til Milas, men havde klart mest glæde af den mei tais, som de jo slet heller ikke bliver så mast sammen i...

Det er sgu svært, overvejer stadig vikle til den næste, den sidder de mere op i jo og ligger ikke mast sammen....

Anmeld

23. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Taaaak, jamen det er nogle skønne unger  Har puttet med Milas meget af dagen da jeg på 2. dagen har ham hjemme da han er syg med feber og hoste.... Og hvor ER det bare hyggeligt at ligge der og se Teletubbies og Pingu med min skønne, dejlige dreng:-)

Han er en rigtig mama's boy

Det skal jeg sgu også nok få min til at blive - med vold og magt!

Det lyder godt nok som om I har haft en rigtig hyggelig dag, man kan da også lige så godt nyde det når nu det er sådan

Anmeld

23. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ja, jeg har læst den og det er da bestemt rigtig skræmmende... Men ja, også "små" tal i et stort land, men alligevel....

Jeg brugte netop en ringslynge til Milas, men havde klart mest glæde af den mei tais, som de jo slet heller ikke bliver så mast sammen i...

Det er sgu svært, overvejer stadig vikle til den næste, den sidder de mere op i jo og ligger ikke mast sammen....

Okay nu siger du så vikle - og hvad var det så lige det var i forhold til Mei Tai´en?

Er det også en du gerne vil bruge til når babyen er het ny?

Anmeld

24. marts 2010

Michael healer

Anonym skriver:

Som overskriften lyder : Hvornår begyndte i at tage jeres nyfødte med ud?

Hej

Nu hvor det ikke er frost mere, kan du roligt tage baby med ud med det samme, det er når der er frost, det frarådes at tage en baby ud.

mvh Michael

Anmeld

24. marts 2010

Liljesilas

MariaE skriver:

Anden gang kom vi jo hjem 6 timer efter og var på tur til købmanden samme dag med barnevognen:-)

Og ellers efter 10 dage var jeg inde i  byen og tulle rundt i butikkerne

Okay pinligt spørgsmål, men når man går ind til byen med babyen, og den skal skiftes eller have bryst, og man er langt fra et offentligt torrilet eller ligende, hvad vil i så gøre? For går ud fra at babyen græder helt vildt, hvis man ikke er der med det samme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.