Hvornår begyndte i at tage jeres nyfødte med ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

33.592 visninger
75 svar
1 synes godt om
22. marts 2010

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder : Hvornår begyndte i at tage jeres nyfødte med ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

frk Jensen

Marus var med på gåtur efter 4 dage... Vi lå på barselsgangen så vi nød at komme lidt ud og trille

Anmeld

22. marts 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Som overskriften lyder : Hvornår begyndte i at tage jeres nyfødte med ud?

jeg fødte den 11 december og vi var ude at gå den 14 december, til dels fordi vi skulle ind på sygehuser og have lavet pku test. det skete der ikke noget ved. hun var pakket godt ind

Anmeld

22. marts 2010

mortil(nichlasogmathias)

3 dage efter-...

knus karina med to skønne drenge

Anmeld

22. marts 2010

Bayze

Jeg går også og har en masse forestillinger om hvordan den første tid bliver, nu her når fødslen nærmer sig. Og her kommer et "begynderspørgsmål". Når I nu skriver at I var ude med babyen en 3-4 dage efter fødslen - betyder det så at I heller ikke selv var udenfor døren før da?

Altså selvom både min mand og jeg kommer til at gå hjemme, så forestiller jeg  mig at man som mor vel nærmest ikke kan forlade babyen i starten - altså hvad nu hvis den vågner og det er rbyst den vil have. Jeg tænker på de små ting - man kan vel ikke lige smutte hen og handle i en halv time mens manden bliver hjemme? Åhh, dårligt formuleret spørgsmål, men fortæl lidt mere om hvordan det var jer der har været der:-)

Jeg er vant til at komme eget ud og bevæge mig og jeg frygter altså det der med nærmest ikke at kunne komme udenfor huset....

Anmeld

22. marts 2010

Muffinmus

Anden gang kom vi jo hjem 6 timer efter og var på tur til købmanden samme dag med barnevognen:-)

Og ellers efter 10 dage var jeg inde i  byen og tulle rundt i butikkerne

Anmeld

22. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid blev født onsdag den 25. marts og vi måtte komme hjem fra sygehuset om søndagen- hvor turen da lige gik forbi købmanden. Ellers var vi på første trilletur med barnevognen om mandagen (dagen efter vi kom hjem)..

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

Bom bom tror der gik en 6 dage mener jeg. 

Anmeld

22. marts 2010

mor-til-vanessa

tinpou skriver:

Jeg går også og har en masse forestillinger om hvordan den første tid bliver, nu her når fødslen nærmer sig. Og her kommer et "begynderspørgsmål". Når I nu skriver at I var ude med babyen en 3-4 dage efter fødslen - betyder det så at I heller ikke selv var udenfor døren før da?

Altså selvom både min mand og jeg kommer til at gå hjemme, så forestiller jeg  mig at man som mor vel nærmest ikke kan forlade babyen i starten - altså hvad nu hvis den vågner og det er rbyst den vil have. Jeg tænker på de små ting - man kan vel ikke lige smutte hen og handle i en halv time mens manden bliver hjemme? Åhh, dårligt formuleret spørgsmål, men fortæl lidt mere om hvordan det var jer der har været der:-)

Jeg er vant til at komme eget ud og bevæge mig og jeg frygter altså det der med nærmest ikke at kunne komme udenfor huset....

lige i starten havde jeg vanessa med hver gang jeg skulle noget. men da hun var 1 uge eller 2 var jeg da nede og handle selv, men det var ikke sådan jeg var væk i flere timer

faren lærer jo lige som dig også at kende jeres barns signaler. så han lærer jo også at kunne se hvornår det er sultent. tror jeg synes da godt du kan gå ud uden det, men bare ikke være for langt væk, hvis det lige pludseligt bliver sulten. jeg var ikke ude før 3 dagen med bebs. kun lige 2 dagen hvor vi skulle hjem var sygehuset

Anmeld

22. marts 2010

Ox.

Hun var 3-4 dage gammel da jeg havde hende med ude, hun blev født i August, så det var jo super vejr, så ud det kom hun, men selvfølgelig godt pakket ind stadigvæk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.