tinpou skriver:
Jeg går også og har en masse forestillinger om hvordan den første tid bliver, nu her når fødslen nærmer sig. Og her kommer et "begynderspørgsmål". Når I nu skriver at I var ude med babyen en 3-4 dage efter fødslen - betyder det så at I heller ikke selv var udenfor døren før da?
Altså selvom både min mand og jeg kommer til at gå hjemme, så forestiller jeg mig at man som mor vel nærmest ikke kan forlade babyen i starten - altså hvad nu hvis den vågner og det er rbyst den vil have. Jeg tænker på de små ting - man kan vel ikke lige smutte hen og handle i en halv time mens manden bliver hjemme? Åhh, dårligt formuleret spørgsmål, men fortæl lidt mere om hvordan det var jer der har været der:-)
Jeg er vant til at komme eget ud og bevæge mig og jeg frygter altså det der med nærmest ikke at kunne komme udenfor huset....
Hejsa 
Jeg fødte lørdag morgen... Og første gang jeg kom ud i den fri luft var tirsdag formiddag da vi skulle hjem fra sygehuset...
Han var med ude at køre første gang(udover da han skulle med hjem) da han var ca. halvanden uge gammel... Og han var 14 dage inden han var ude at trille første gang 
Og det der med at handle ind... Ja i starten var det kærestens job - jeg lavede ikke så meget andet end at amme og skifte ble 24-7
Men jeg vil tro at fra han var tre - fire uger gammel så begyndte jeg at gå over at handle når kæresten kom hjem fra arbejde... Både for at komme ud(udover den daglige barnevognstur) men også for lige at få 10min "fri" 
Jo mere man lærer sig barn at kende, så ved man også hvornår man kan smutte ud, og så kan man sagtens komme en hel del ud
.....men ja, jeg synes jeg var meget inde i starten 
Knus
Anmeld