tinpou skriver:
Hej Tina:-)
det er sjovt, det er nøjagtigt det billede jeg har i mit hoved, som du beskriver der! Altså at komme hjem fra hospitalet hvor vi bare begge to ligger inde i sengen med ham mellem os og kigger på ham, rører ved ham og snuser til ham - ja, bare "tager ham ind". jeg tror overhovedet heller ikke jeg kommer til at have lyst til andet de første dage - totalt osteklokke forestiller jeg mig:-).
Men så kender jeg også bare mig selv og ved der kommer en anden tid. Tag nu min mand fx, han er sådan en "hjemmefødning", kan snildt sidde hjemme ved computeren hele dagen uden at få kuller. Efter en lang hård uge, kan jeg også nyde at bure mig inde fx det meste af lørdagen, men så bliver det også allerede nok med det og så får jeg som sagt kuller og så skal jeg bare ud og have luft og bevæge mig lidt. Mit liv med heste er også meget min ventil, det er der jeg får rum og luft og vender hjem med fornyet energi. Så derfor håber jeg meget at jeg får en baby som er med på at skulle "ud på eventyr" og ikke kun hænge derhjemme. Og ja, så har jeg også tænkt på hvornår farmdn mon kan klare tjansen selv sådan kortvarigt, hvis man liiiige skal noget:-) Det er bare vildt svært at forestille sig, man aner jo ikke hvad det er:-)
Det kan du kun selv afgøre, jeg tror det er meget forskelligt!! Mht at tage bebsen med over til hestene burde det jo slet ikke være noget problem... Skal du bare derover og kigge (altså hvor du ikke skal ride) kan du jo sagtens have ham med, jeg synes faktisk du skulle kigge på en slynge eller en vikle:-)
Det er bare så dejlig og nemt at have sin baby med i en slynge... Kan måske godt være lidt besværligt med en barnevogn nogle steder...
Jaaaah, glæd dig til den første "osteklokketid", det er SÅ skønt, og man kan bare slet ikke forstå at man selv har skabt noget der er SÅ smukt!!! :-) Man kan slet ikke få øjnene fra det barn- jeg kunne ligge vågen om natten og bare ligge og kigge på mine smukke børn:-)
Sidste gang troede jeg faktisk ikke det ville blive helt så specielt fordi det jo ikke var første barn, men det var præcis ligeså specielt:-) Især fordi Thomas og jeg havde en mere at dele det med, nemlig Filuca.... Den følelse man har 2. gang hvor man har gjort sit ældste barn til storesøster/bror, jamen den kan bare slet ikke beskrives!!!!
Filuca lå med ham inde i sengen og de lå bare og kiggede på hinanden, hun var med udenfor og bestemme hvor storken skulle stå og var med Thomas ude at hejse flaget..... Så det er bestemt ligeså specielt de andre gange som det er 1. gang:-)
Og selvom du er 1. gangs så sætter jeg lige et par pics ind fra den første dag med Milas- vi kom hjem fra sygehuset efter 4 timer:-)