HJÆLP: Hvad har jeg lyst til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Det gjorde min også!!!! Hvorfor sker det? Har du Mac?

Tror forresten jeg ved hvad det er jeg vil ha' - og det kan jeg ikke få nu...

nej, jeg har ikke mac...længere. men dr's net tv fungerer generelt meget ringe med mac, synes jeg!

hvad har du lyst til???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

nej, jeg har ikke mac...længere. men dr's net tv fungerer generelt meget ringe med mac, synes jeg!

hvad har du lyst til???

JORDBÆRGRØD!!!! Men DET kan man hverken få bragt eller opstøve i 7-11... Sørens osse!!!!

Og ja, det fungerer suuuperringe!!! Ville se den dokumentar som hedder "ondt i familien" (den har du nok ikke lyst til at se, det er det mest uhyggelige jeg har set måske nogensinde) og det tog 45 min at få den til at virke og så kunne jeg ikke se den på fuld skærm, og måtte bytte til min gamle bærbare for at få lyd på...

Anmeld

21. marts 2010

oo

Rosa skriver:

JORDBÆRGRØD!!!! Men DET kan man hverken få bragt eller opstøve i 7-11... Sørens osse!!!!

Og ja, det fungerer suuuperringe!!! Ville se den dokumentar som hedder "ondt i familien" (den har du nok ikke lyst til at se, det er det mest uhyggelige jeg har set måske nogensinde) og det tog 45 min at få den til at virke og så kunne jeg ikke se den på fuld skærm, og måtte bytte til min gamle bærbare for at få lyd på...

ork...var det den der dokumentar med bedstefaren der havde forgrebet sig på alle kvinder i hele familien?? jeg så slutningen og var ved at kaste op...

Anmeld

21. marts 2010

oo

forresten jordbærgrød...har du ikke nogen bær i fryseren eller noget du kan sætte svensken igang med??

Anmeld

21. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

Har i ikke en tank i nærheden? De må da have jordbærgrød i pakker, eller frosne bær...

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

ork...var det den der dokumentar med bedstefaren der havde forgrebet sig på alle kvinder i hele familien?? jeg så slutningen og var ved at kaste op...

Yes netop den.. Fy for pokker, jeg synes ellers jeg har hørt en del grimme historier,men den slog altså det meste...

Flere af familiemedlemmerne virkede egentlig ret fornuftige, men det som var så vammelt var hans døtres måde at behandle ham på selv efter han havde været i fængsel 8 år for seksuelle overgreb m.m. da de skulle sige farvel til ham på plejehjemmet. Flere af dem opførte sig som små tøsebørn og en af dem løb ham i møde og satte sig på skødet og hvinede "That's MY DADDY!!!" Usch, den var strid...

Og så ender den med at de danser og pisser på hans grav... Man forstår dem, men hvor var det væmmeligt at se på...

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Alexis skriver:

Har i ikke en tank i nærheden? De må da have jordbærgrød i pakker, eller frosne bær...

Nej desværre... Der er to 7-11 og en lille tobakskiosk lige i nærheden, men alle de steder der kunne tænkes at have rigtig jordbærgrød er lukkede... What to do...?

Anmeld

21. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

Nej desværre... Der er to 7-11 og en lille tobakskiosk lige i nærheden, men alle de steder der kunne tænkes at have rigtig jordbærgrød er lukkede... What to do...?

Henkaste sig til Jordbær sorbet eller jordbær yoghurt?

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Alexis skriver:

Henkaste sig til Jordbær sorbet eller jordbær yoghurt?

Det er ikke det samme   Waaaah....

Anmeld

21. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Yes netop den.. Fy for pokker, jeg synes ellers jeg har hørt en del grimme historier,men den slog altså det meste...

Flere af familiemedlemmerne virkede egentlig ret fornuftige, men det som var så vammelt var hans døtres måde at behandle ham på selv efter han havde været i fængsel 8 år for seksuelle overgreb m.m. da de skulle sige farvel til ham på plejehjemmet. Flere af dem opførte sig som små tøsebørn og en af dem løb ham i møde og satte sig på skødet og hvinede "That's MY DADDY!!!" Usch, den var strid...

Og så ender den med at de danser og pisser på hans grav... Man forstår dem, men hvor var det væmmeligt at se på...

jep, det var lige nøjagtig de ting jeg så og så tænkte jeg også bare, hvor meget magt sådan en person har. men jeg afbrød også kontakten med min far fordi jeg ved, at der er den der lille pige indeni som slet ikke tror på, at han gjorde nogle af de ting fordi han er et grimt grimt menneske, men at det skete fordi han elskede mig højere end alle de andre. det er voldsomt skræmmende! Søren har faktisk taget mig i at sige de ting flere gange, hvor han har sat sig ned og forklaret at det IKKE er et udtryk for kærlighed at misbruge sine børn, og det er sådan en ting der bare laaaaangsomt synker ind - og så kommer vreden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.