Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hverken flødeboller eller chokolademousse er IT - jeg har frådet i chokolade så meget på det sidste så det er ikke der vi skal hen... Megagode bud ellers!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver: Nope - har spist en masse chokoladekage tidligere og drikker kakaomælk nu og det er ikke det...
Nope - har spist en masse chokoladekage tidligere og drikker kakaomælk nu og det er ikke det...
chips
cola light
kung fu is - det var min "graviditetsspise", hehe... hver dag i 9 mdr!!
Kig på min blog fra igår. Det har du lyst til
Du har lyst til en MySmoothie fra 7-11 ... Desværre er klokken over 20.00, ellers ville jeg have sagt du havde lyst til en sandwich fra Annettes, de er fantastiske!
Chritinap skriver: Du har så meget lyst til toffefie, eller yoghurt med friskskårne frugtstykker på, eller en pizza fra seven elleven, pølsebrød ellllllllller en ristet franskbrød med ananas og tun
Du har så meget lyst til toffefie, eller yoghurt med friskskårne frugtstykker på, eller en pizza fra seven elleven, pølsebrød ellllllllller en ristet franskbrød med ananas og tun
Fik yoghurt med frisk frugt i morges - går lige ud og chekker om det kunne være det...
BetinaMørk skriver: Ostepops..... jeg ÅD vandmelon som en gal da jeg var gravid, men tvivler på at 7-11 har det
Ostepops..... jeg ÅD vandmelon som en gal da jeg var gravid, men tvivler på at 7-11 har det
Vi har faktisk en halv vandmelon tilbage fra i går, men jeg synes den lugter underligt i dag
ostehaps, cola, en lækker bøf.
Rosa skriver: Fik yoghurt med frisk frugt i morges - går lige ud og chekker om det kunne være det...
Nope... Æjjj altså!!!!
ViolaFie skriver: Du har lyst til en MySmoothie fra 7-11 ... Desværre er klokken over 20.00, ellers ville jeg have sagt du havde lyst til en sandwich fra Annettes, de er fantastiske!
Hvad er en MySmoothie??? Er det lækkert???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128