HJÆLP: Hvad har jeg lyst til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

Det er ikke det samme   Waaaah....

Nej Kører i Sleven som jeg kalder det og ser om de har noget i pakker ? Det kan da gå an... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Ranarupta

Rosa skriver:

JORDBÆRGRØD!!!! Men DET kan man hverken få bragt eller opstøve i 7-11... Sørens osse!!!!

Og ja, det fungerer suuuperringe!!! Ville se den dokumentar som hedder "ondt i familien" (den har du nok ikke lyst til at se, det er det mest uhyggelige jeg har set måske nogensinde) og det tog 45 min at få den til at virke og så kunne jeg ikke se den på fuld skærm, og måtte bytte til min gamle bærbare for at få lyd på...

Medmindre du forsøger dig med noget jordbærsyltetøj? Lyder mærkeligt, men det giver da en smag af det?

Mht. din og Tjuhls com, der ikke kan afspille ordentlig lyd fra DR's side... Har I prøvet at downloade det som podcasts?
Jeg ser selv Camilla og den sorte gryde (samt Bonderøven/Spise med Price/Annemad/Det søde liv) sådan... 

Anmeld

21. marts 2010

Ranarupta

Tjuhl skriver:

nej, jeg har ikke mac...længere. men dr's net tv fungerer generelt meget ringe med mac, synes jeg!

hvad har du lyst til???

Hej Trine, 

Prøv at se min forrige kommentar til Rosa ang. podcasts og Camilla og den sorte gryde.

Mvh, Karina

Anmeld

21. marts 2010

oo

Ranarupta skriver:

Hej Trine, 

Prøv at se min forrige kommentar til Rosa ang. podcasts og Camilla og den sorte gryde.

Mvh, Karina

jeg sad lige og læste den det må jeg lige prøve, for det er da godt nok træls at man misser et program og man så ikke lige kan se det på computeren!!

Anmeld

21. marts 2010

Ranarupta

Tjuhl skriver:

jeg sad lige og læste den det må jeg lige prøve, for det er da godt nok træls at man misser et program og man så ikke lige kan se det på computeren!!

Ja, det er da vildt irriterende!!

Anmeld

21. marts 2010

Gad vide hvor Rosa blev af? Mon hun har tømt Sleven for premade jordbærgrød?

Anmeld

21. marts 2010

Ranarupta

Alexis skriver:

Gad vide hvor Rosa blev af? Mon hun har tømt Sleven for premade jordbærgrød?

Eller har sendt stakkels svensken hen for at røve et ældre ægtepar for deres homemade jordbærgrød fra i sommers?

Anmeld

21. marts 2010

Low

Rosa skriver:

Jeg er sulten, men intet af det vi har i huset tiltaler mig (tomatsuppe, pasta, brød/pålæg, gullash) - men hvad er det SÅ jeg vil have?

Jeg fik McDonaldsmad til frokost og lidt gulerods/pastinaksuppe her til aften til at tage den værste sult - men hvad er det jeg vil ha'????Det må kun være noget man kan få bragt ud eller hente i 7-11...

Hjælp mig - jeg er sulten!!!!

Rosa 35+0

Ben&Jerry is!

Anmeld

22. marts 2010

Ranarupta skriver:

Eller har sendt stakkels svensken hen for at røve et ældre ægtepar for deres homemade jordbærgrød fra i sommers?

Nå ja da, det har hun da sikkert! De der gamle mennesker har altid lidt bær liggende.

Anmeld

22. marts 2010

Ranarupta skriver:

Nå ja da, det har hun da sikkert! De der gamle mennesker har altid lidt bær liggende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.