HJÆLP: Hvad har jeg lyst til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Ja, men det kommer jeg jo ikke lngt med, det kan jo ikke findes på de Århusianske pizzariaers menuer eller i 7-11...

det var oss bare fordi jeg lige har set camilla plum gok gok...udvalget er jo ikke gigantisk de steder du nævner der. måske skulle du bare tage en banan og gå i seng? (og det siger jeg kun fordi jeg fandt de største, mest gule og lækre bananer i fakta idag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Hahaha - den kræver en forklaring... Og ligger det i Århus?

Kom lige i tanker om, at du jo bor i Århus, så opdaterede lige mit indlæg med bonusinfo.

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

TOMATSKRUER!!!

Dem spiste jeg godt nok mange af da jeg var gravid

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

ViolaFie skriver:

Hvad med den klassiske omgang chips og dip !! 

mmmmnjaaj... Heller ikke... Kan man få humus i 7-11? Så gad jeg måske godt det...

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Karoline skriver:

Kom lige i tanker om, at du jo bor i Århus, så opdaterede lige mit indlæg med bonusinfo.

Hrrrmpf

For filan da!!!

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

det var oss bare fordi jeg lige har set camilla plum gok gok...udvalget er jo ikke gigantisk de steder du nævner der. måske skulle du bare tage en banan og gå i seng? (og det siger jeg kun fordi jeg fandt de største, mest gule og lækre bananer i fakta idag)

Jeg kan ikke gå i seng for jeg er jo sulten jo... Bananer lyder ok, men dem har vi ingen af...

Og lige en anden ting - Camilla Plum kan få ALT til at være lækkert... Selv gule ærter ville jeg spise hvis hun havde lavet dem.

Anmeld

21. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Jeg kan ikke gå i seng for jeg er jo sulten jo... Bananer lyder ok, men dem har vi ingen af...

Og lige en anden ting - Camilla Plum kan få ALT til at være lækkert... Selv gule ærter ville jeg spise hvis hun havde lavet dem.

ja...I know. det eneste afsnit jeg sprang over var sidste søndag hvor jeg havde brækket mig på samtlige offentlige toiletter fra Hanstholm til Faaborg (længere historie) og hun så stod og skar fisk op

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

ja...I know. det eneste afsnit jeg sprang over var sidste søndag hvor jeg havde brækket mig på samtlige offentlige toiletter fra Hanstholm til Faaborg (længere historie) og hun så stod og skar fisk op

Mmm fisk..nej.. NEJ! Det er heller ikke det...

Jeg ser det sommetider på computeren når jeg trænger til lidt inspiration både som kvinde, kok og menneske...

Anmeld

21. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Mmm fisk..nej.. NEJ! Det er heller ikke det...

Jeg ser det sommetider på computeren når jeg trænger til lidt inspiration både som kvinde, kok og menneske...

ja, det gjorde jeg også, men mit lyd på dr har skruet sig selv helt ned og nægter at blive skruet op, så nu er det slut med det

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

ja, det gjorde jeg også, men mit lyd på dr har skruet sig selv helt ned og nægter at blive skruet op, så nu er det slut med det

Det gjorde min også!!!! Hvorfor sker det? Har du Mac?

Tror forresten jeg ved hvad det er jeg vil ha' - og det kan jeg ikke få nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.