Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
du har lyst til frisklavet humus på flute
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ViolaFie skriver: Du har lyst til en MySmoothie fra 7-11 ... Desværre er klokken over 20.00, ellers ville jeg have sagt du havde lyst til en sandwich fra Annettes, de er fantastiske!
Du har lyst til en MySmoothie fra 7-11 ... Desværre er klokken over 20.00, ellers ville jeg have sagt du havde lyst til en sandwich fra Annettes, de er fantastiske!
Åh de smager bare godt sådan en har jeg ikke fået siden jeg boet i københavn.
Hvad med en lækker kyllingesalat.
Rosa skriver: Hvad er en MySmoothie??? Er det lækkert???
Hvad er en MySmoothie??? Er det lækkert???
Det er færdiglavede smoothies, og jeg synes aldrig jeg kan lave dem ligeså gode selv - de har spændende bærkombinationer, især den med blåbær er mums!
Tjuhl skriver: du har lyst til frisklavet humus på flute
UH! Det kunne JEG faktisk godt spise
Ja, men det kommer jeg jo ikke lngt med, det kan jo ikke findes på de Århusianske pizzariaers menuer eller i 7-11...
"Anden, laksen og deres venner"-menuen fra Sticks'n'sushi?
Nå nej, det er jo glæder, der ikke er forbeholdt provinsen. Københavneri!
ViolaFie skriver: Det er færdiglavede smoothies, og jeg synes aldrig jeg kan lave dem ligeså gode selv - de har spændende bærkombinationer, især den med blåbær er mums!
Lyder supergodt... Men nææææh... det er heller ikke det... Det er SÅ frustrerende og jeg har ondt i ribbenene af de små fødder der sparker og sparker, og min kæreste ser Arnold Swarzenegger-film og er slet ikke lydhør NOK overfor min jammer...
Eller noget nede fra Sota i vestergade, det er simpelthen så godt dernede fra.
Karoline skriver: "Anden, laksen og deres venner"-menuen fra Sticks'n'sushi?
Hahaha - den kræver en forklaring... Og ligger det i Århus?
Rosa skriver: Lyder supergodt... Men nææææh... det er heller ikke det... Det er SÅ frustrerende og jeg har ondt i ribbenene af de små fødder der sparker og sparker, og min kæreste ser Arnold Swarzenegger-film og er slet ikke lydhør NOK overfor min jammer...
Hvad med den klassiske omgang chips og dip !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128