HJÆLP: Hvad har jeg lyst til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.023 visninger
62 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er sulten, men intet af det vi har i huset tiltaler mig (tomatsuppe, pasta, brød/pålæg, gullash) - men hvad er det SÅ jeg vil have?

Jeg fik McDonaldsmad til frokost og lidt gulerods/pastinaksuppe her til aften til at tage den værste sult - men hvad er det jeg vil ha'????Det må kun være noget man kan få bragt ud eller hente i 7-11...

Hjælp mig - jeg er sulten!!!!

Rosa 35+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

frk Jensen

Rosa skriver:

Jeg er sulten, men intet af det vi har i huset tiltaler mig (tomatsuppe, pasta, brød/pålæg, gullash) - men hvad er det SÅ jeg vil have?

Jeg fik McDonaldsmad til frokost og lidt gulerods/pastinaksuppe her til aften til at tage den værste sult - men hvad er det jeg vil ha'????Det må kun være noget man kan få bragt ud eller hente i 7-11...

Rosa 35+0

CHOKOLADE

Anmeld

21. marts 2010

Lone Jakobsen

du vil ha knækbrød med koldt smør og pålægschokolade...og dertil en hel liter matilde kakaomælk

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

BetinaMørk skriver:

CHOKOLADE

Nope - har spist en masse chokoladekage tidligere og drikker kakaomælk nu og det er ikke det...

Anmeld

21. marts 2010

Ayasmor

Rosa skriver:

Rosa 35+0

Du har da lyst til en gang lækker chokolademousse..

Eller var det mon min egen lyst der kom til udtryk der?

God jagt hehe (Super smuk mave du har fået groet dig)

Anmeld

21. marts 2010

Diana...

Flødeboller.

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

nutche skriver:

du vil ha knækbrød med koldt smør og pålægschokolade...og dertil en hel liter matilde kakaomælk

Naaah - det er ikke det heller... Vi har ellers det hele...

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

Is is is... evt med flødeboller eller i cacaomælk...

Anmeld

21. marts 2010

Kvindemin

Rosa skriver:

Rosa 35+0

Du har så meget lyst til toffefie, eller yoghurt med friskskårne frugtstykker på, eller en pizza fra seven elleven, pølsebrød ellllllllller en ristet franskbrød med ananas og tun

Anmeld

21. marts 2010

Becks

Ben & Jerry - Coockie dough

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.