Astasmor skriver:
det er fint du blander dig.
men grunden til jeg helst ikk vil gøre det er fordi jeg ved hvordan han er når han flipper ud og det er det jeg er bange for han gør for tør godt trække stikket hvis ikk han var som han er når han bliver sur.
jeg har flere gange hevet fast i ham for at få ham til at gøre det han har lovet at gøre og gang på gang på gang glemmer han det eller udskyder det.
har mine grænser og jo skal videre snart for overlever ikke i sådan et forhold har prøvet at få ham til at ændre sig så han rent faktis kunne se hvordan det er at stå med det meste selv. men hjælper ikke...
det ender med vi ikk er sammen mere hvis det fortsætter sådan som det gør for det kan jeg ikk klare i længden.
Nu skriver du ikke hvad han gør "når han flipper ud". For min pointe er at hvis han bare råber og skriger, så lad ham gøre det...og afvent til han er faldet ned igen. Nogen mænd tror de med en overreaktion kan slippe udenom en konfrontation.
Men hvis du er bange for at han kunne finde på at slå dig, fordi du tager strømmen på hans computer - så skal du bare ud af det forhold nu!
Man kan dog ikke forvente at de ændrer adfærd på en uge eller 2 mdr. Det tager tid at lære nye vaner, eller ændre på dem. Men han skal selvfølgelig være åben over for det...
Det lyder dog som om du mere eller mindre har besluttet dig for at komme videre, og blot søger bekræftigelse i at det er det rigtige...måske kunne I prøve at flytte hver for sig en tid, og bruge alene-tiden på at mærke efter om du savner ham - og omvendt, se om han er villig til hjælpe mere for at få dig hjem igen???
Anmeld