ja det rigtig og han er altså 7 år ældre end mig og alligevel er jeg mere voksen end ham hvad det gælder.
har prøvet at snakke med ham og har endda haft familierådgiver på for at se om det hjalp men det gjorde det ikke.
har flere gange været ved at gå fra ham men kan bare ikk få mig selv til det men på et tidspunkt bliver det for meget for mig for kan ikke blive ved med at klare det hele selv, jo ældre hun bliver jo flere krav stiller hun jo bare. og vil gerne ha en mere på et tidspunkt jo men hvis det står som det gør nu skal ejg ikk ha en mere hvertfald ikk med ham.
Du er nødt til at gøre det der er bedst for din datter! Og det er dælme ikke rart at du render og har "2 børn" at passe derhjemme når du i realiteten kun burde have 1!
Hvis du går og er træt, ked af det, sur, irriteret 24 timer i døgnet, kan du være 150% sikker på at din datter mærker det, og bliver mærket af det hvis det fortsætter .. De opfatter meget meget mere end vi regner med.
Min kæreste var også en rigtig drengerøv i starten, og meget ligesom din, men en dag afleverede jeg vores datter ved min mor et par timer, tog hjem og så fik han ellers det møgfald han skulle have (jeg ville ikke diskutere det foran min datter, så havde kun nævnt det, men dog op til flere gange) .. Jeg forklarede ham at jeg altså mente de ting jeg sagde denne gang, og hvis han ikke tog sig sammen så måtte han smutte hjem, under hans mors vinge hvor han kom fra, for jeg var IKKE HANS mor, og nu havde han sku et ansvar overfor hans datter også ..
Det hjalp må man sige 
Anmeld