føler jeg er alenemor selvom jeg er sammen med faren.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

tinekj

Nej, det kan være meget svært at indse man ikke kan klare problemerne selv, eller at erkende man har problemer. Det er jo også et stort knæk han har fået af at blive pensioneret. Det er han jo ikke gl. nok til, bortset fra at han har adhd.

Kender du foreningen ADHD? Her er et link til dem. Det kan jo være, der er nogen der, som kan hjælpe dig og jeres situation. http://www.adhd.dk/index.php?id=232

Noget skal der jo ske, for det andet er jo ikke holdbart i længden.

Jeg kan godt forstå, hvis du føler dig modløs og tæt på at opgive. Så du får lige et medfølende knus med på vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Mum33

For din egen og din datters sikkerhed - så kom væk. Beklager jeg er lidt ærlig, men hans reaktionsmønster og de ting du beskriver viser bare at det er et spørgsmål om tid før det er dig eller jeres datter det går ud over. Hans opførsel er helt uacceptabel !!!!

Håber du finder en løsning ....  

Anmeld

18. marts 2010

NinaNymannMadsen

tinekj skriver:

Nej, det kan være meget svært at indse man ikke kan klare problemerne selv, eller at erkende man har problemer. Det er jo også et stort knæk han har fået af at blive pensioneret. Det er han jo ikke gl. nok til, bortset fra at han har adhd.

Kender du foreningen ADHD? Her er et link til dem. Det kan jo være, der er nogen der, som kan hjælpe dig og jeres situation. http://www.adhd.dk/index.php?id=232

Noget skal der jo ske, for det andet er jo ikke holdbart i længden.

Jeg kan godt forstå, hvis du føler dig modløs og tæt på at opgive. Så du får lige et medfølende knus med på vejen

kikker lige på linket når jeg har puttet asta maria for hun er meget pyller lige nu så.

det er meget hårdt at ha med at gøre for han vil næsten ikk en gang lade mig hjælpe ham når han har brug for jeg lige tager styrring en smule han vil gerne ha kontrollen også nemlig... men det har nok også noget at gøre med han er 7 år ældre end mig og derfor mener han at han ved mere end mig og sådan.

det kan være svært for ham men vil jo kun hjælpe så godt jeg kan

Anmeld

18. marts 2010

NinaNymannMadsen

I.E.K. skriver:

For din egen og din datters sikkerhed - så kom væk. Beklager jeg er lidt ærlig, men hans reaktionsmønster og de ting du beskriver viser bare at det er et spørgsmål om tid før det er dig eller jeres datter det går ud over. Hans opførsel er helt uacceptabel !!!!

Håber du finder en løsning ....  

alle har ret til at komme med deres mening.

og har overvejet det mange gange men det er også svært for mig at gøre det til virkelighed jo.

gjorde klar for ham her til aften at jeg snart virkelig ikk kan mere og håber han prøver at ændre på hvordan han har været over for mig hvis ikk så skal vi bare ikk være sammen mere eller hvertfald holde en pause fra hinanden

Anmeld

19. marts 2010

Pige2009

Astasmor skriver:

man kan heller ikk holde til det i længden jeg ved jeg er lige ved at gå op i sømne hvertfald.

Det lyder da til, at det bedste for dig og din datter vil være at komme ud af forholdet Det er ikke så slemt at være enlig mor, som mange gør det til, og jeg nyder faktisk at være uden en mand, da jeg så har friheden til at gære lige som jeg vil.

K.h. Linda

Anmeld

19. marts 2010

NinaNymannMadsen

Baagøe skriver:

Det lyder da til, at det bedste for dig og din datter vil være at komme ud af forholdet Det er ikke så slemt at være enlig mor, som mange gør det til, og jeg nyder faktisk at være uden en mand, da jeg så har friheden til at gære lige som jeg vil.

K.h. Linda

okay...

nu må vi jo se hvad der føre til vil jo gerne ha det til at fungere men det bare ikk sikkert det kommer til at gøre det

Anmeld

22. marts 2010

kiroo

ann-kristina skriver:

Hmmm hvad med at klippe ledningen til computeren? Så har du nok hans opmærksomhed

hehe, jeg har en gang taget den bærbar fra min mens han sad på nettet,han var sur, og je kunne ikke få hans opmærksomhed. men det hjalp ikke spor han blev mere sur. og satte sig til at se tv stedet, uden og sige en lyd.. han er en mand af få ord..

Anmeld

22. marts 2010

NinaNymannMadsen

kiroo skriver:

hehe, jeg har en gang taget den bærbar fra min mens han sad på nettet,han var sur, og je kunne ikke få hans opmærksomhed. men det hjalp ikke spor han blev mere sur. og satte sig til at se tv stedet, uden og sige en lyd.. han er en mand af få ord..

er min også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.