Hvad lever I for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

Michael healer

Anonym skriver:

Min kæreste har ca 7-8000 mere om måneden til rådighed end jeg har. Jeg er studerende, og har derfor ikke meget at rutte med, hvor han er fastansat og får en rimelig løn.

Jeg føler ikke jeg har nogen form for ret til at bruge de penge han går og tjener i sin hverdag. Men han hjælper gerne til, hvis der er noget jeg ønsker mig eller han synes vi mangler noget herhjemme..

Vi har ikke fælles økonomi, og får det nok aldrig! Jeg skal ikke bruge hans surt-tjente penge! Det bliver måske noget andet, når vi begge har jobs...

Jeg ved godt det ikke var mig du spurgte, men tillod mig at svare, da jeg blev lidt provokeret.

Vælger at være ano, da det ikke vedkommer folk, hvor meget vi har og ikke har. (Ikke surt ment!!)

Hej

Det er ok at du svare selv om det ikke var til dig jeg skrev 

Hvordan vil du dele ting op i surt tjente penge ?  er det ikke også hårdt at være en studerende ? 

Hvordan kan et arbejde i det hele taget gøres op i penge, og hvor meget et arbejde egentlig er hver i løn ?

Altså hvis løn skulle svare til fysisk hårdt, eller hvor farligt det er, så skulle en politibetjent jo være meget højere lønnet end de er, de kan jo risikere at blive skudt på m.m., hvad med soldaterne de skal da også have en kæmpe løn, de risikere jo også at miste liv og lemmer.

Sådan hænger det jo ikke sammen, og derfor syntes jeg ikke man kan sige at hans penge er mere surt tjent end dine, desuden burde et job være et man har fordi man kan lide arbejdet, og ikke et man tager for pengenes skyld, eller i hvertfald skal de 2 ting da lå lidt hånd i hånd ikke sandt ?

Ja det var lige nogle kommentarer tilbage på det du skrev

mvh Michael

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Maria.

mayapigen skriver: