Hvad lever I for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Laulund87

suanne85 skriver:

Kunne ogdt bruge mere når man har barn.

Og trods det lille beløb så får ungen de dyre bleer pga de er bedst syntes jeg. Men gælder jo om at finde tilbudene

Det bliver næsten en hobby at jagte tilbud Har en veninde jeg ringer sammen med og snakker tilbud når reklamerne kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Pige2009

Jeg aner ikke hvad jeg har, men vil skyde på omkring 2000 kr. til mig og Laura til mad, tøj, medicin og benzin til bilen. Jeg holder egentlig ikke så meget regnskab med det, for en gang om året lavet jeg budget, hvor jeg egentlig ikke opererer med et rådighedsbeløb, men mere ser på, hvad jeg har af udgifter til alt, og det fungerer fint.

K.h. Linda

Anmeld

16. marts 2010

Vingummien

Laulund87 skriver:

Det bliver næsten en hobby at jagte tilbud Har en veninde jeg ringer sammen med og snakker tilbud når reklamerne kommer

Hehe det har jeg min moar til

Anmeld

16. marts 2010

Tina2

Vi har lige omkring 14.000 kr når der er betalt til budget/diesel til bilen.

Deraf bruger vi lige omkring 6000 kr til mad.... Resten er til alt mulig andet (lommepenge)...

Vi har så derudover 2000 kr på "børnekontoen" hver 3. måned som vi bruger når ungerne skal ha nogle lidt dyre ting som vinterstøvler, flyverdragter osv.

Anmeld

16. marts 2010

Anonym

Har omkring 4000 (når de faste ting er betalt )og for dem køber jeg også lidt mad.Det er vi fælles om. Ved ikke med manden.

Hvor meget tjener i?, hvis man må spørge. Svarer og ano fordi jeg synes det er lidt privat.

Anmeld

16. marts 2010

BabyStella!

Når alle regningerne er betalt, har vi ca. 2.500 kr. tilbage til mad, vores datter, gaver, hundefoder og diesel (samt mandens smøger, som forhåbentlig snart får en ende?).

Det er ikke meget, og er også svært at få til og køre rundt - ved bare at min datter IKKE mangler noget. Så må vi andre vente lidt med nye sko og tøj...

Anmeld

16. marts 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Når alle udgifter til budgetten trækkes fra vores samlede gennemsnitlige indkomst (børnepenge, indkomst og "rentepenge" - de penge vi sparer så længe renten er så lav på vores renteloftlån) har vi 14.200 til forbrug/sjov/mad/medicin osv.

Heraf ryger de 2700 direkte til opsparing (de sparede rentepenge), de 2500 på vores luksuskonto (børnepengene, når knægten er født: ferie, sjov, ud-at-spise, sæsontøj etc.).

De sidste 9000 er så det vi har tilbage af vores indkomst, når alle budgetudgifter er tilbage. Vi har et budget på samlet 1500 kr om ugen - har ikke bil - hvilket er mellem 6000 og 7500 om måneden alt efter længden. De resterende 1500-3000 kr. ryger direkte på opsparingen sammen med rentepengene.

Jeg er på dimittendsats og håber på job efter barsel  og så kan indkomsten kun stige. Til gengæld er der så en institutionsplads mere på budgetten- og så er er jo muligheden for at renten stiger igen. Men pt. hedder indkomsten altså 14.200, og heraf lever vi af de 6-7500 kr.

Anmeld

16. marts 2010

Maise

Vi har godt 18.000 når alle regninger er betalt. Disse går til mad, tøj, bleer, benzin, mandens smøger, rejser, opsparringer, shopping osv. Så vi mangler bestemt ikke noget synes jeg.

Nå ja og så børnepengene derudover.

Anmeld

16. marts 2010

Maise

Nu er jeg på barsel så er udbetalingen rimelig fast. Ca 17.000 og mandens lidt mere. Men når jeg arbejder får jeg imellem 17.000-20.000 udbetalt afhængig af tillæg i forskellige vagter (sygeplejerske)

Anmeld

17. marts 2010

lion

Manden her hjemme er arbejdsløsd så ikk så mange penge.

Alt an på månedet har vi mellem 3000-5000 efter regninger til alt forbrug.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.