Hvad lever I for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

Anonym trådstarter

Tak for svar. Kan se det er meget forskelligt hvad man har at gøre godt med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Anonym

Lige pt har vi 8000,- kr når alt er betalt, men det er fordi vores lån er sat helt op så vi betaler 11.000,- kr af på det om måneden. Det er vi så færdige med om 3 måneder, hvor vi så får 19.000,- kr om måneden når alt er betalt som skal dække mad-tøj-gaver osv..

Anmeld

17. marts 2010

Lullaby

3000 om mdr 2 voksne og 2 børn.

Anmeld

17. marts 2010

Anonym

Ud af 16000 kr når alt er betalt har vi ca. 5-6000 kr til os selv...

Anmeld

17. marts 2010

anna-jonas

Vi har pt ca. 10.000 kr. pr. mdr. når vores faste udgifter er betalt. Vi har 3 børn, og børnepengene er ikke regnet med, da de bliver brugt til tøj, sko og andre udgifter til børnene. Jeg er på barsel med dagpenge, så vores indtægt er faldet kraftigt................normalt har vi 17.000-18.000 kr. til rådighed.

Vi har begge videregående uddannelser, og har ALDRIG købt noget vi ikke havde råd til. Så vores økonomi har altid været sund, uden unødvendige forbrugslån o.s.v.

Vi har begge levet af ret lidt, mens vi læste..................og den sparsommelighed kommer os til gavn i dag.

Anmeld

17. marts 2010

Anonym

efter at min mand har fået et nyt arbejde har vi ca 1500 kr i ugen til mad bleer benzin osv...

Det er 500 mere end vi havde før...

vi er 2 voksne og 2 ble-børn...

Anmeld

17. marts 2010

Michael healer

Jeanne skriver:

Aner det faktisk ikke helt. Vi har en madkonto vi sætter 4000 ind på hver måned. Det der så er tilbage på vores respektive konti er til os selv. På min konto er der ca 2500 og jeg ved ikke med manden.

hej

Hvordan kan det være du vil være med til dette ? Er det ikke unfair hvis han f.eks. har dobbelt så meget til sig selv ?

mvh Michael

Anmeld

17. marts 2010

Michael healer

Zafir skriver:

Altså når vi har betalt alle udgifter - hos os er alle udgifter incl 3500 kr til bilkontoen og 7000 kr til madkontoen, så har vi begge to lommepenge. Da vi har forskellig indkomst har vi også forskellig indtægt, har vi også forskellig indbetaling til 'fællesudgifterne' og forskellige lommepenge... Men jeg vil gætte på at jeg har ca 3000 kr og husbonni har ca 5000 kr i lommepenge.

Men altså - det skal siges at det har VENDT for os. For bare 2½ år siden levede vi på en sten og det har vi gjort meget længe. Da havde vi 6000 kr til alt, og næsten ingen lommepenge. Før det i 4 år havde vi 3000 kr til alt og næsten slet ingen lommepenge...

Så jeg føler mig vanvittigt priviligeret og glad over at vi har kunnet vende det og vi har gode indtægter nu.

Hej

Syntes du det er fair at manden har 2000 mere til sig selv, i forhold til dig ? hvordan kan det være du er gået med til denne opdeling ?

mvh Michael

Anmeld

17. marts 2010

Anonym

Michael healer skriver:

Hej

Syntes du det er fair at manden har 2000 mere til sig selv, i forhold til dig ? hvordan kan det være du er gået med til denne opdeling ?

mvh Michael

Min kæreste har ca 7-8000 mere om måneden til rådighed end jeg har. Jeg er studerende, og har derfor ikke meget at rutte med, hvor han er fastansat og får en rimelig løn.

Jeg føler ikke jeg har nogen form for ret til at bruge de penge han går og tjener i sin hverdag. Men han hjælper gerne til, hvis der er noget jeg ønsker mig eller han synes vi mangler noget herhjemme..

Vi har ikke fælles økonomi, og får det nok aldrig! Jeg skal ikke bruge hans surt-tjente penge! Det bliver måske noget andet, når vi begge har jobs...

Jeg ved godt det ikke var mig du spurgte, men tillod mig at svare, da jeg blev lidt provokeret.

Vælger at være ano, da det ikke vedkommer folk, hvor meget vi har og ikke har. (Ikke surt ment!!)

Anmeld

17. marts 2010

Liljesilas

Vi har ca. 13.000 når alt er betalt som vi skal bruge på mad og alt det andet. Men vores madbudget er rimelig højt, er der nogle der har nogle gode forslag til, hordan man får sådan et ned  Er ikke så nemt som det lydder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.