Zafir skriver:
Det har INTET at gøre med, om vi er mand eller kvinde eller noget. Jeg har igennem en længere periode tjent flere penge end min mand og da var det mig der havde 'mest'.
Men vi har også begge været i forhold hvor alle pengene røg i fælles pulje og vi havde lige meget. - Det brød ingen af os om. For vi mistede glæden ved at yde og yde noget ekstra for den anden.
Jeg forstår ikke, at man patou skal være 100% lige, hvis man er i et parforhold. Jeg bor heller ikke i kollektiv, hvor jeg opgiver alt der er mit eget og mit eget valg eller hvad jeg selv kan gøre.
Det er min og vores frihed at det er sådan hjemme hos os 
Jamen jeg ved da godt der findes nogle forhold hvor det er kvinden der tjener mest, min pointe med det jeg skrev var at det nok er flest forhold hvor det er manden der tjener mest.
Der ser vi jo så forskelligt på dette, og det jo også helt fint med det, for hvis i begge er tilfredse med det sådan som i har det nu , så er jo fint.
Jeg tror bare at der findes forhold hvor kvinden bliver snydt, og dette syntes jeg er synd, hvis der findes sådan tilfælde.
Det er da dejligt i i begge er tilfredse med det på den måde som det køre nu, det er jo det vigtigste ikke ? at begge er enige og tilfredse med den måde det køre på i ethvert forhold
Vi mennesker er jo forskellige og heldigvis for det, så det er jo ikke fordi jeg er ude på at angribe forhold der ikke deller lige over, jeg undre mig som sagt bare det var det hele 
mvh Michael
Anmeld