Hvad lever I for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

netdaddy

LilleMor10 skriver:

Ja det ved jeg,  har jeg taget højte for i det kommende budget 

men spørgsmålet var vel også hvad man levede for nu ?? 

Naturligvis....mente absolut heller ikke noget negativt med det - beklager hvis det fremstod sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Anonym

føler mig fandme fattig.

Efter alt er betalt har vi 3000 til mad, tøj osv

Anmeld

16. marts 2010

LilleMor10

netdaddy skriver:

Naturligvis....mente absolut heller ikke noget negativt med det - beklager hvis det fremstod sådan.

Tog det ikke negativt,  smiler

Anmeld

16. marts 2010

LinLin

Det har jeg absolut ingen anelse om!

Vi lever bare - og har aldrig overtræk... Så længe det er sådan gider jeg ikke regne det ud!

Anmeld

16. marts 2010

Anonym

hver den 1. står der 8000 på vores kort tilsammen. Og det er mere end rigeligt, forventer dog at beløbet stiger når jeg har født engang.

Resten af vores indkomst bliver sat på opsparing og budget. Der er 10000% styr på økonomien her i huset, der er INGEN slinger i valsen. Ellers får jeg stress. Er ret stolt af at alle kontoer og kort kører med sorte tal, da ingen af os har et klap forstand på økonomi.

da økonimi er en meget privat sag, vælger jeg at være ano, da jeg havde muligheden for det.

Anmeld

16. marts 2010

Laulund87

Anonym skriver:

føler mig fandme fattig.

Efter alt er betalt har vi 3000 til mad, tøj osv

Det kommer jo meget an på hvordan man lever, man indordner sig efter det tror jeg. Det har været meget forskelligt hvor man penge vi har haft, vi har både haft en del mere og en del mindre men 3000 kr er ikke meget. Men kan man klare sig er det jo fint

Anmeld

16. marts 2010

Vingummien

Laulund87 skriver:

Det kommer jo meget an på hvordan man lever, man indordner sig efter det tror jeg. Det har været meget forskelligt hvor man penge vi har haft, vi har både haft en del mere og en del mindre men 3000 kr er ikke meget. Men kan man klare sig er det jo fint

Kunne ogdt bruge mere når man har barn.

Og trods det lille beløb så får ungen de dyre bleer pga de er bedst syntes jeg. Men gælder jo om at finde tilbudene

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså når vi har betalt alle udgifter - hos os er alle udgifter incl 3500 kr til bilkontoen og 7000 kr til madkontoen, så har vi begge to lommepenge. Da vi har forskellig indkomst har vi også forskellig indtægt, har vi også forskellig indbetaling til 'fællesudgifterne' og forskellige lommepenge... Men jeg vil gætte på at jeg har ca 3000 kr og husbonni har ca 5000 kr i lommepenge.

Men altså - det skal siges at det har VENDT for os. For bare 2½ år siden levede vi på en sten og det har vi gjort meget længe. Da havde vi 6000 kr til alt, og næsten ingen lommepenge. Før det i 4 år havde vi 3000 kr til alt og næsten slet ingen lommepenge...

Så jeg føler mig vanvittigt priviligeret og glad over at vi har kunnet vende det og vi har gode indtægter nu.

Anmeld

16. marts 2010

Vidunderligeunger

Jeanne skriver:

Aner det faktisk ikke helt. Vi har en madkonto vi sætter 4000 ind på hver måned. Det der så er tilbage på vores respektive konti er til os selv. På min konto er der ca 2500 og jeg ved ikke med manden.

vi sætter 1500 ind hver på en madkonto i måneden - når de er brugt, så betaler manden fra sit dankort...

Jeg har til mig selv til gaver, tøj, make-up, cafe/restaurant o.l. 3200. 

Min kæreste betaler vores husleje.

Anmeld

16. marts 2010

TbCp

Vi har et eller andet sted mellem 15-20.000 når alt er betalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.