Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Svar gerne som anonym.
Vores rådighedsbeløb går en del ned for en periode og frygter det lidt, så er nysgerrig for at høre hvad I andre lever for?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har ca. 13.500 til mad, benzin, lommepenge, gaver, opsparing m.m. - så jeg tror nok vi klarer os.
når regninger er betalt. så 8000 om måneden.
til mad, benzin, tøj,osv
Når banken har hævet til budgettet har vi 10000 kr til mad, benzin, bleer og alle sådan nogle hverdagsting. Det var bankens krav da vi købte hus. Når min mand får arbejde igen har vi noget mere at gøre godt med.
Når alt er betalt så har vi ca 10000 til mad, gaver, tøj osv..
Men vi er oz på vej ind i en periode hvor indtægten går ned desværre men det klarer vi da
Når alt er betalt har vi igennemsnit 19000 til mad bleer gaver og hvad dertil høre.
Det skal lige siges det kun er fordi min kæreste køre 4 firmaer
til mad, kærestens smøger, kattemad og grus, og lidt benzin ( Har dele bil) Ja hvad man nu eller bruger penge på, der har vi kun 3800,- om måneden, stiger heldigvis når jeg har født
Aner det faktisk ikke helt. Vi har en madkonto vi sætter 4000 ind på hver måned. Det der så er tilbage på vores respektive konti er til os selv. På min konto er der ca 2500 og jeg ved ikke med manden.
LilleMor10 skriver: til mad, kærestens smøger, kattemad og grus, og lidt benzin ( Har dele bil) Ja hvad man nu eller bruger penge på, der har vi kun 3800,- om måneden, stiger heldigvis når jeg har født
Det gør udgifterne til gengæld også - ikke for at være negativ! Men vær lige OBS på det.
netdaddy skriver: Det gør udgifterne til gengæld også - ikke for at være negativ! Men vær lige OBS på det.
Ja det ved jeg, har jeg taget højte for i det kommende budget
men spørgsmålet var vel også hvad man levede for nu ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128