Hvor gammel er din mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Berg

Jeg fik min første mobiltelefon i 2003 da jeg fik job langt fra min bopæl. Det var en samsung og jeg var rigtig glad for den. Til jul 2008 fik jeg en ny af min svigermor der ikke gad se på den gamle mere..... Den har jeg såmænd stadig og den kan sørme tage billeder og alt muligt. Så alt i alt er jeg nok ikke særlig interesseret i mobiltelefoner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

trunte89

Det er sjældent jeg skifter. Den jeg har nu er snart 3 år. Og er egentligt tilfreds nok med den. Meen manden har fået en Iphone, og dén kunn jeg også godt tænke mig. Ellers siger det mig ikke så meget.

På de 8 år jeg har haft mobil er det den 4. jeg har nu. Manden er oppe på 4. eller 5. på de 3 år vi har været sammen!

Har en veninde der skifter telefon som andre skifter undertøj, og dét forstår jeg altså bare ikke.

Anmeld

12. marts 2010

Pernille Sand Jensen

Jeg har kun haft nokia og får kun nokia. Gider ikke sætte mig ind i andre.

Jeg skifter, når telefonen ikke kan mere. Fik ny for et halv år siden, da den gamle ikke kunne holde strøm mere.

Men da jeg var yngre skiftede jeg ofte. Havde altid den nyeste, men nu gider jeg ikke bruge penge på det. Jeg skal bare kan ringe og sms fra den. Det er mit behov.

Anmeld

12. marts 2010

Pia.

Eva skriver:

og hvor tit skifter du den....hørte lige i tv at de sagde: "Mange skifter mobil allerede efter 2 år" Øh, allerede, to år er da laaaaang tid at have samme mobil

Min mobiler skiftes efter maks 6 mdr. så kan jeg købe en ny billigt og så er jeg ved at være træt af den mobil jeg har...

Min mobil er 4 mdr. og glæder mig til at få en ny snart....og så er ericsson, det eneste der holder...

Hvordan med jer?

Knus Eva..

Det er fuldstændig det samme her... der går ca. 6 mdr så er min skiftet igen...

Nu du spørg,hvad gør i så med de gamle mobiler jeg har en del liggende som ingen ting fejler men som jeg bare havde lyst til at skifte ud... Tror der ligger en 5 stykker snart...

Hvad skal den næste mobil være for en Eva ?

Knus Pia.

Anmeld

12. marts 2010

Corn

Eva skriver:

og hvor tit skifter du den....hørte lige i tv at de sagde: "Mange skifter mobil allerede efter 2 år" Øh, allerede, to år er da laaaaang tid at have samme mobil

Min mobiler skiftes efter maks 6 mdr. så kan jeg købe en ny billigt og så er jeg ved at være træt af den mobil jeg har...

Min mobil er 4 mdr. og glæder mig til at få en ny snart....og så er ericsson, det eneste der holder...

Hvordan med jer?

Knus Eva..

Sony E siden jeg skiftede til den så har jeg ikke haft alle de dumme problemer...

Og min fylder faktisk 2 år i denne måned, men kun fordi manden har nægtet mig en ny.

Men jeg har luret hvaffor en jeg skal have...

En W995...

Anmeld

12. marts 2010

Michael healer

Pia. skriver:

Nu du spørg,hvad gør i så med de gamle mobiler jeg har en del liggende som ingen ting fejler men som jeg bare havde lyst til at skifte ud... Tror der ligger en 5 stykker snart...

Knus Pia.

Hej

Hvorfor sælger du ikke dine gamle mobiler, hvis de virker ?

Anmeld

12. marts 2010

Pia.

Michael healer skriver:

Hej

Hvorfor sælger du ikke dine gamle mobiler, hvis de virker ?

kan man det ? Ja spørg måske dumt, men gidder folk godt købe brugte mobiler og hvordan sletter man dem helt så man ved alle billeder, sms, mms og musik er ude af dem... ?

Pia.

Anmeld

12. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har iPhone, så den bliver ihvertfald ikke skiftet ud foreløbig, de koster jo en bondegård... Havde heller aldrig investeret i en selv, men kæresten fik en gennem sit nye job, og så gav han mig sin gamle...

Anmeld

12. marts 2010

Michael healer

Pia. skriver:

kan man det ? Ja spørg måske dumt, men gidder folk godt købe brugte mobiler og hvordan sletter man dem helt så man ved alle billeder, sms, mms og musik er ude af dem... ?

Pia.

Ja det kan du da godt, det er så forskellige alt efter mærke og model , hvad du kan få for dem.

Hvordan du sletter dem, ja det kommer jo an på hvilke model igen det er der er tale om ?

Så hvad er det for nogle du har , som du ikke bruger mere ?

Anmeld

12. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Knus Pia.

Jeg ved det ikke... plejer bare at vælge en når jeg står i butikken...havde set på den der Aino, men kommer an på prisen og om der er godt kamera i.. sidst blev det en øko-grøn hvid mobil.. vil gerne have hvid igen...

Hvad med dig?

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.