Hvor gammel er din mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Lullaby

1 år tror jeg  Normalt skifter jeg hver ½ år men denne gang er jeg tilfreds og ved ikke hvad jeg skulle skifte til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

eliasogmor

Eva skriver:

og hvor tit skifter du den....hørte lige i tv at de sagde: "Mange skifter mobil allerede efter 2 år" Øh, allerede, to år er da laaaaang tid at have samme mobil

Min mobiler skiftes efter maks 6 mdr. så kan jeg købe en ny billigt og så er jeg ved at være træt af den mobil jeg har...

Min mobil er 4 mdr. og glæder mig til at få en ny snart....og så er ericsson, det eneste der holder...

Hvordan med jer?

Knus Eva..

min nokia er 2-3 år gammel..og virker stadig upåklageligt....

Anmeld

11. marts 2010

Diana...

min er 1 måned gammel og jeg skifter hver halve år og det har jeg gjort siden min første telefon. Jeg synes godt nok 2 år lang tid med den nye udvikling der er på telefoner hele tiden.

Anmeld

11. marts 2010

LRJ

Eva skriver:

Jeg skal bare have en med kamera som er godt og så ellers god til sms...og så skal den ikke være dyr, for der sker altid noget med den...er ikke god til at passe på sådan en..

Ja okay så er den jo fin nok

det er min tidligere chef ved 3 der fortalte mig jeg nok ikk skulle købe den da jeg bruger min mobil til meget andet end det

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

Lone H. skriver:

Ja okay så er den jo fin nok

det er min tidligere chef ved 3 der fortalte mig jeg nok ikk skulle købe den da jeg bruger min mobil til meget andet end det

Ja, det er jo vigtigt at vælge ud fra behov...mine er ikke så store, jeg er nem at gøre tilfreds...

Anmeld

11. marts 2010

Bavianis

Min telefon er den 3. jeg har haft - siden jeg flyttede hjemmefra som 18årig!

Jeg er doven mht at lære en ny at kende, og hader at få ny tlf, så skal man til at læse minimum 5 sider af en manual... Nr. 2 tlf jeg havde var en Samsung med smæk, og da den ringede første gang tænkte jeg bare "shit!", da jeg ikke ved hvordan jeg skal tage den!

Jeg skifter kun tlf når det er absolut nødvendigt

Anmeld

11. marts 2010

Tina2

Jeg skifter ca hvert halve år, den jeg har nu har dog holdt i 8 mdr! :-) Er super glad for den, det er en Sony E og jeg holder mig 100% til det mærke

Anmeld

11. marts 2010

TbCp

Eva skriver:

og hvor tit skifter du den....hørte lige i tv at de sagde: "Mange skifter mobil allerede efter 2 år" Øh, allerede, to år er da laaaaang tid at have samme mobil

Min mobiler skiftes efter maks 6 mdr. så kan jeg købe en ny billigt og så er jeg ved at være træt af den mobil jeg har...

Min mobil er 4 mdr. og glæder mig til at få en ny snart....og så er ericsson, det eneste der holder...

Hvordan med jer?

Knus Eva..

Den jeg har nu er vist ikke mere end 2 mdr. Skifter nok også ca. hvert halve år.... men den her er bare så kanon at den måske holder længere.

Det er en HTC hero jeg har

Anmeld

11. marts 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Jeg havde en SE K770i, der har holdt i ca. 1 år inden den blev skiftet ud (den dur stadig). Super lækker telefon.. Så købte jeg en Nokia 5800 xpress. Det dårligste køb indtil dato. Skærmen flækkede efter 1 måned og kunne ikke repareres. Tilbage til K770i.. Så købte jeg en SE c903. Lækker telefon. Lige indtil den blev smadret på 6 måneders dagen af 3´s nye explore opdatering som ikke fungerer på "gamle" telefoner.. Den blev så indleveret til rep. i går og samtidig med det brændte den så mit simkort af i butikken.. 

20 dage går der før jeg har den tilbage... GRUNF!

Tilbage til K770i, som er ved at være lidt sløv i tastaturet. 

Nu overvejer jeg ny fon, dog stadig SE og gerne Vivaz og nyt selskab.

Anmeld

11. marts 2010

Michael healer

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Jeg havde en SE K770i, der har holdt i ca. 1 år inden den blev skiftet ud (den dur stadig). Super lækker telefon.. Så købte jeg en Nokia 5800 xpress. Det dårligste køb indtil dato. Skærmen flækkede efter 1 måned og kunne ikke repareres. Tilbage til K770i.. Så købte jeg en SE c903. Lækker telefon. Lige indtil den blev smadret på 6 måneders dagen af 3´s nye explore opdatering som ikke fungerer på "gamle" telefoner.. Den blev så indleveret til rep. i går og samtidig med det brændte den så mit simkort af i butikken.. 

20 dage går der før jeg har den tilbage... GRUNF!

Tilbage til K770i, som er ved at være lidt sløv i tastaturet. 

Nu overvejer jeg ny fon, dog stadig SE og gerne Vivaz og nyt selskab.

Hej

Jeg er Nokia mand, og har skiftet mobil ca. hver 6 måned, da jeg efter den tid som regl har slidt min mobil op, den eneste af mine mobiler det har holdt længere end det, er en Nokia N73, der klarede en tur i en spand vand m.m.

I dag har jeg min 2. Nokia 6220 classic med 3 abonnement

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.